לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2003    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2003

זמן תלונות- צריך להשתחרר


די שתלך, אם יש משהו שאני שונא זה שאמא שלי טסה לאחותי. למה אני שונא? אל תחשבו שיש לי בעיה להיות לבד, פשוט היום הזה הוא בלתי נסבל. וזו הפעם השלישית שקורה לי יום כזה. כשהיא נוסעת היא נהיית עצבנית, ואני הרי איתה באותה סירה. די.

מחכה שתלך.

אתמול היה לי ממש נחמד עם ל'. אני שמח ששמרנו על המרחק הזה. הערב התחיל אתמול מהמם. הבאתי איתי כמה דברים:

הבאתי שוקולד שבפנים יש תפוז סיני, הבאתי טופי ליצ'י והבאתי 4 פחיות רד בול וואנבי בעשרה שקלים. היה מגניב. היא הביאה קורונה. היה כיף, הכרנו יותר, דיברנו. היא סיפרה לי שלא פגשה אדם עם אישיות כשלי. (טוב, אמרתי לעצמי) דיברנו, כן דיברנו. היא אמרה לי שבשביל לשלוט היא צריכה לדעת הרבה פרטים על הבנאדם. היא נדהמה מזה שלא שאלתי אותה כמעט שום דבר. דיברתי כן, שאלתי- לא. היה מעניין. רק נכנסתי לבית שלה (היא גרה בבית קטן עם גינה לבד קרוב אלי)- שמעתי את סטינג- זה היה מושלם. סטינג- היא אמרה שהיא שמה אותו בשבילי, אבל לא רק בשבילי... עדיין. שמענו את השיר פעמיים. עכשיו מה העניין המצויין: השתיה- 4 ב- 10. הטופי והשוקולד (ולקחתי המון)- 7 שקלים. אתם מאמינים? היה המון. שתינו ואכלנו, והיא לא אכלה בחיים טופי ליצ'י- היא התמכרה, מה שבהחלט היה צפוי. היה ממש כיף. ואז התיישבנו על הרצפה. איכשהויצא שהתחלנו לעשות מתיחות ביחד, אני מתחתי אותה והיא מתחה אותי. בין לבין, שתינו רד בול וואנבי ואכלנו שוקולד וטופי ליצ'י. מפה לשם התיישבתי על כורסה והושבתי אותה עלי. איך עשיתי את זה, בעדינות, מהמרפק למטה בלי כח, היא פשוט נפלה. כמו שקורה באייקידו. זה היה מרגש. בכלל, כל הערב התעסקנו אייקידו, היא כל כך סומכת... וגמישה.  בכל אופן, היא נפלה עלי כשישבתי, ופשוט ישבה עלי 10 דקות, ישבנו מחובקים, זה היה מושלם. היא קטנטונת במידותיה, יחסית אלי. מעולם לא הייתי עם קטנטונת. היא מזכירה לי את חברה לשעבר של עומר. אותן מידות, כמעט אותו פרצוף. ההבדל הוא שחברה שלו היתה יפה יותר, וקטנה יותר, אולי. פגשתי אותה בדרך לסיני. במקרה. בדרך לשירותים (אני צריך לאסוף את כל הפעמים שקרה לי משהו בדרך לשם).

מפה לשם התנשקנו קצת וליטפנו קצת. וכל הזמן הזה אני יודע שלא יהיה בינינו כלום, היא הרי מעשנת, ויודעת את העמדה שלי לגבי זה, אני לעולם לא יהיה עם מעשנת. היה מאד כיף, היא היתה מאד סקסית ונתתי לזה להיות. היא גם נתנה המון מקום. את הסקרנות שלי אני משביע בשתיקה, בהסתכלות, בלהקשיב. זה חוסך ממני את הצורך לגדר את החוויות שלי במילים, זה מעשיר את החוויה. בסוף הערב אמרתי לה שאני רוצה לישון אצלה. היא הסכימה. נכנסנו לחדר שלה. הסכמנו שהיא מראה לי את השמלה הכי סקסית שלה (שלא היתה יפה לטעמי), אז היא מדדה אותה מולי. התחיל לקנן בי ספק. הצפתי אותו על פני השטח, היא שמחה, אמרה לי ללכת, הסכמתי. הרגשתי הקלה. ידעתי שיש שכר ללהקשיב ללב וללדעת מה נכון ומה לא. הגדרנו סטטוס בינינו- אנחנו לא נהיה ביחד. זה גם לא תוכנן. היא סיפרה לי שהיא אף פעם לא ישנה עם בנים אלא אם כן חברים או הומואים. אבל אני סטטוס חדש בשבילה, נוכל לישון ביחד, כי זה מתאים, ונוכל להתנשק, כי זה מתאים, ונוכל להיות חברים, כי זה מתאים, וכי אנחנו כבר חברים. מאד שמחתי. בכלל, הכרתי אותה ביום הראשון, ומאז אנחנו בקשר. היום רציתי לפגוש אותה שוב, לחלוק איתה את הסבל הרב (אל תאמינו לזה) שיש לי מהיום הזה ומאמא שלי, אבל היא חולה ולא מרגישה טוב, היא הולכת לעזור לחבר אחר שלה מחר לעבור דירה וכו' ותתקשר מחר, אני כל כך שמח שאני בקשר איתה. יש לי חברה חדשה בחיים - זה טוב, זה אסם.

או הא, היה משחרר לכתוב...  אני לא אכתוב עוד, אני משאיר לי קצת לאחר כך. לא היה לי צורך לכתוב היום... זה טוב מאד.

מחר אני עושה ברייק.

נכתב על ידי יוזף ברויר , 30/10/2003 21:46  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)