לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2003    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2003

Infinite Diversity in Infinite Combinations


- שדים? לא הייתי קורא להם שדים. רוחות. אולי לא רוחות. ישויות. טוב, פָנים, צדדים, חלקים, שני צדדים למטבע. שני צדדים? יש לי פי אלף יותר משני צדדים, לפחות שלושה, לפחות ארבעה. טוב, אולי קצת יותר.


- כשאני רוצה סקס, אני רוצה סקס, אבל רק עם מי מי שמתאימה לי שאני אסמוך עליה, אחרת, אחד הצדדים שלי כבר יראה לי מה זה.

- כשאני רוצה להכין שיעורים יהיה לי הצד הזה שיגיד לי לחכות קצת, לתת לזה לשקוע, לא לנצל את הגל, להעביר עוד קצת זמן.

- כשאני רואה סקס אני נהנה אבל שיראו אותי? אין מצב. אבח זהו, שיש.

- מצד אחד, אני מאד מחויב ליחסים, מצד שני אני רוצה לשבור את המילה של הצד השני.

- המילה שלי היא סופית. אבל אפשר להמשיך לדבר על זה עדיין ואולי אשנה את דעתי.

- אין לי שום פרה קדושה. אני לוקח אותן לשוחט.

-  פרות קדושות נראות לי כמו קירות- אני אוהב לשבור קירות, אני מרגיש חופשי ככה. אבל יש לזה השלכות.
- כשמהנדסים פריצות דרך, מסתכנים בזיהום הטהור, זיהום התמים. מסתכנים במודעות למה שאפשרי, מסתכנים בידיעה.

מצד אחד, אני רוצה אותה, אבל מצד שני לא ממש.

אני רוצה אותה ככה, אבל אני רוצה אותה אחרת.

מוסר. מוסר. כמה פעמים כבר עברתי עליו. העיקר שאני ממשיך לפעול. אני צריך קרקע מוסרית לקיום שלי, אחרת השוטר יוצא ועושה לי את המוות. אם הפרות של מוסר אני משתדל להתמודד- אני ענק בלמצוא דרכים להשקיט לי דיסוננס- אבל להשקיט דיסוננס יש עם זה בעיה, זה מזנה את התהליך, זה הופך אותי לזונה.

 

מזל תאומים נו מה

 

 

 

נכתב על ידי יוזף ברויר , 1/11/2003 16:43  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)