לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2005    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2005

למרות כל מאמציו


היום התחלתי במקום החדש. בהתחלה הייתי בשוק. מדברים שם בקולניות, שלא לומר גסות. משתדלים לא להקשיב למה שיש ללקוחות להגיד- והכל למטרה טובה.
מאוחר יותר קיבלתי שיחה של שעתיים מהמנהל. באמת שהיה לי מעניין. מפעם לפעם הרגשתי שאני שקט מדי. כן, כשיש דברים ששונים ממני אני מתכנס לעצמי ונהיה שקט... הוא היה קולני, ולפעמים אפילו גס איתי. אבל לא תמיד. קנה אותי כשמדי פעם קרא בשמי ושאל אותי שאלות של הבנה ואף עצר וביקש ממני להקשיב ולחשוב רגע מה אני שומע בין השורות שלו. עשיתי את זה. אהבתי שהוא הפעיל אותי ככה. מה שאהבתי בו זה שהוא ראה שיחות מכירה בצורת המטריקס שלהן, הוא היה מהנדס מכירות, כמו שאני מהנדס מחשבות. הוא גם נתן לי דוגמאות לא קשורות שהמחישו את דבריו לגבי המכירות. אני עושה את זה עם הנדסת המחשבה כדי לגרום לאנשים להבין את דבריי. אני זורק אותם למקום אחר כדי להבין את דבריי. זה הכניס אותי לראש הנכון. ידעתי שלמען עצמי וההתקדמות האישית שלי אני רוצה להיות תלמיד של השיטה הזו, לא כי אני אוהב אותה, אלא כי אני יכול ללמוד ממנה למקומות אחרים.
מאוחר יותר הלכתי לאכול פיצה. מהטובות שאכלתי. מדנס פיצה. כששבתי למעלית הוא בדיוק יצא ממנה ואמר לי שאין צורך שאחזור, שסיימתי להיות ושאתקשר מחר כי יש סיכוי שהמשרה (משמרת ערב) שאליה התקבלתי זה אך היום מתבטלת, אך זה לא יקרה לדעתו, ושאתקשר מחר ב- 12.

הלכנו יחד לאוטובוס. דיברנו על המשרה המתבטלת וסיפרתי לו על המקרה של אתמול, ביטול העבודה השנייה...
אחר כך עברנו לדבר על מכירות. החמאתי לו על דרכו איתי ועל הצורה בה הוא מסתכל על הדברים ואז סיפרתי לו קצת עלי ועל לנדמרק ומה קורה שם.
בשבילו אין דבר כזה לקבל לא מאנשים. הוא מוכר ואין שיחה שאי אפשר למכור בה. הוא יעשה כל דבר- שכנוע, מניפולציה ופסיכולוגיה הפוכה. בגלל זה היה לי מעניין. (ראיתי מה אפשר לעשות עם הלשון)
אחר כך סיפרתי לו שבלנדמרק אי אפשר "למכור" את הפורום עם שכנוע ושדווקא אנשים הנרשמים בצורת "שכנוע" הם אלה שמבטלים את ההרשמה שלהם לפני הקורס. הוא היה המום. הוא לא ידע שזה אפשרי. הביטוי העצמי שלי הרקיע שחקים, הוא מצידו ביקש לדעת עוד ועוד בשקיקה ממש.

סיפרתי לו קצת על הנדסת המחשבה לייט. הראיתי לו שהוא מהנדס את העבודה  שלו (מפרק אותה לגורמים) ושבלנדמרק "מהנדסים" את החיים . הוא אמר שאת העבודה הצליח לפרק אך דווקא את חייו הפרטיים הוא לא הצליח עדיין למרות כל מאמציו.
השיחה שלנו נמשכה.
נתתי לזה להישאר במצב של רטט . זה היה מצויין :)
נכתב על ידי יוזף ברויר , 23/8/2005 18:27  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)