לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2005    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2005

7 נקודות על המצב


אַלף) חברים הם מצרך נדיר. הם מצרך נדיר.

בֵּית) עכשיו משאמרתי את זה, אני רוצה להגיד שנורא בא לי לקנות את החצאית הזו ששמתי עליה עין לפני שבועיים בנו לוגו. היא מתאימה לי כשאני לובש ג'ינס למטה, זה מרחיב לי את המותניים והופך את החצאית לראויה. מעבר לזה שהיא מכותנה נעימה ולא מבד מעצבן. גברים צריכים ללכת עם חצאיות. אין סיבה שלא.

גימל) היום בבוקר שמעתי את המשפט הכי מדהים ששמעתי לאחרונה:
אם יש מישהו שצריך להיות סבלני במיטה זה נשים... עם כל זה שיש כאלה שלא גומרות פה ולא גומרות שם ועד שהן גומרות... נשים צריכות להיות סבלניות (עם הגבר).

דַלת) אתמול הייתי בנמל תל אביב. עשו שם סידור מחדש של כל גב הנמל. כמעט שום דבר לא נראה כמו שנראה פעם. שתיתי שייק ליצ'י. זה מין שייק כזה של מקום שהפירות בו מסתכמים בליצ'י ותמר. על בסיס חלב.

הֵיי) היא נגעה בי כמו שאני נוגע

וו) עשיתי לעצמי רילקס על המקום (מלשון לט גו) ונגעתי בחזרה

זין) אני הולך לקחת את העבודה. אני לא הולך לחכות עד הערב בשביל זה. זה קרה לי פעמיים. פעמיים יותר מדי.
________
תוספת: התקשרתי להגיד שאני לוקח את העבודה. הוא שמח ואמר שכשתתפנה לו עבודה הוא יקרא לי (כמו שאמר בראיון).
אני שונא שמזמינים אנשים לראיון כדי להגיד להם שהם על standby למקרה ש.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 29/8/2005 14:06   בקטגוריות יומן  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)