לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2005    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2005

על יום אתמול


התחלתי לעשות לי מנהג- לישון בספה בסלון.
חזרתי מכוכב נולד. חברה שאני עוד לא מכיר סידרה לי כרטיס. על הדרך מסתבר שעיצבנתי אותה קשות. כהרגלי עשיתי עם עצמי רגשות אשמה ואני מקווה שלא תּׁאבד לי- קובי, סליחה!



התחלתי לעשות לי מנהג- לישון בספה בסלון.
לא התחשק לי להתקלח, לא התחשק לי אפילו להרים את המצעים מהמיטה המסודרת שלי כדי להיכנס אליה.
התפשטתי, ופשוט נשכבתי בסלון. פעמיים במשך הלילה התעוררתי. לא הזיז לי. בחמש בבוקר התעוררתי סופית כדי לעבור למיטה השנייה, אבל עדיין לא שלי, בחדר השני שהיה קריר יותר.הגמר בכלל לא היה מעניין. ובסופו של דבר, שוב, כמו בהתחלה, זו חבורה של אנשים שבאו לתחרות כישרונות. זה כל מה שזה. אז מה אם ממנפים את זה לדרגת אלילות? אפילו התמונות שלי יצאו לא מעניינות, למרות שיצאו היטב ברובן. זה היה פשוט לא מעניין.
הרבה יותר עניין אותי להתעסק בלראיין אושיה בתחום מופע הקולנוע של רוקי.
אתמול הבנתי שיש הרבה תחומים שמעניינים אותי ושאני לא יכול להבין את כולם מבפנים. יש לי תחום אחד או שניים שאני יכול לכתוב עליהם את הספר (כמוהו בתחומו) וזהו; אחרת, זה רק להקשיב לאחרים מדברים מעולמם
, תענוג צרוף לאנתרופולוג.
בין השאר סיפר לי  המרואיין שלי שברוקי יש הרבה פרדוקסים, הרבה Do's and Don'ts, שיוצרים פרדוקסים למי שמסתכל.
אחד המשפטים שאמרתי אתמול בראיון בהקשר הזה היה שפרדוקסים הם חלק מהחיים, הם בונים אישיות. הוא מאד אהב את זה, ועדיין



כשאני יוצא מזה אני קונה מתנות לכולם. קודם כל לי, למרות הפרדוקסים





נכתב על ידי יוזף ברויר , 30/8/2005 09:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)