לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2005    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2005

לפעמים: סיכום חודש


אני לא מתבייש להגיד, זה היה חודש זוועתי.
כדי לכתוב את הפוסט הזה עברתי על הפוסטים שקדמו לו מתחילת החודש וקיבלתי חררה.
מעולם מעולם לא עברתי מה שעברתי בחודש הזה, ולמזלי כתבתי הרבה ממה שהרגשתי אז יכולתי לשוב לזה,
רק שלא ממש יכולתי לקרוא, קיבלתי בחילה. לא שלא כתבתי טוב. כתבתי טוב. כתבתי בצורה חדשה לי-
כתבתי מתוך פגיעות, כתבתי מתוך מקום של חולשה, כתבתי ממקום של שבריריות, מתתי לקמול.
מעולם לא כתבתי כך וכל פוסט רק קירב אותי למקום הזה בו כתבתי יותר מתוך עצמי כדי להוציא מעצמי את הדבר הזה שכל כך מחבר אותי לבלוגים אחרים בהם כותבים כך. עכשיו מסוף החודש אני יכול לומר שהרבה אנשים חדשים התחילו לקרוא את הבלוג שלי, היו לי גם הרבה יותר תגובות. ניחא.

זה היה חודש בו רבתי עם אמא שלי ועם אחותי. זה היה חודש בו התקבלתי לשתי עבודות ואפילו לא נכנסתי אליהן.
זה היה חודש בו כמהתי לאהבה או פשוט לחיבוק ולא היה לי ממי לבקש
זה היה חודש בו עשיתי עם עצמי חשבון נפש לגבי האנשים שאני משחרר מהחיים שלי
זה היה חודש בו עשיתי קרחת רק כי שנאתי את מי שאני
זה היה חודש בו נכשלתי במבחן באוניברסיטה
זה היה חודש בו כתבתי 14 נקודות ממש טובות על עצמי
זה היה חודש בו ביררתי את החזון שלי וזה היה חודש בו גם עשיתי תכניוץ
זה היה חודש בו פגשתי מישהי ואני דלוק עליה
זה היה חודש בו הכמיהה שלי לאהבה התמקדה באישה אחת
זה היה חודש של נסיעה לירושלים ולגדר ההפרדה
זה היה חודש של תמונות ירושלמיות מהממות
זה היה חודש של הינתקות מעזה ומראות בלתי נשכחים
זה היה חודש בו שנאתי מתנחלים רעים והרגשתי אהבה למולדת
זה היה חודש בו חיפשתי עבודה והעבודה לא חיפשה אותי
זה היה חודש בו חיכיתי לפטור שלי מתיאוריה חודש שלם
זה היה חודש בו הכרתי  את אביתר בנאי מחדש
זה היה חודש בו התחלתי לשחק פריזבי בצורה קבועה
זה היה חודש בו פגשתי אקסית שלי והלב שלי נסגר ברגע שהבנתי שזו היא
זה היה חודש בו הייתי מחובר לבלוג שלי והוא היה החבר הכי טוב שלי

עכשיו כשאני קורא את זה אולי זה לא היה חודש כזה נורא, הרגשתי רע אבל הייתי פרודוקטיבי
החודש הזה תכף נגמר
בחצות אני אגיד שלום ואקבל על עצמי את החודש הבא,
מסתבר שאני מאמין באמונות טפלות, לפעמים
נכתב על ידי יוזף ברויר , 31/8/2005 17:31   בקטגוריות יומן  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)