לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2005

רק סקס יש לכם בראש


קמתי בבוקר עם כאב ראש שהתחיל אתמול כאילו לא שתיתי כל היום. הגעתי הביתה וראיתי כי אנשים רוצים לשאול אותי ולספר על עצמם איך הם אוהבים את הסקס שלהם ושלי. זה הצחיק אותי כי זה הפתיע אותי.

אז קמתי הבוקר עם כאב ראש ועוד מעט אני הולך לעבודה, עבודה לא מעניינת, לא מאתגרת ושלא תורמת לי שום דבר חוץ מאשר לחשבון הבנק שלי שהתדלדל לאחרונה ובתקווה ישוב לאיתנו בחודש הבא. מהות העבודה לא חשובה, אך היא דומה באופייה לעבודה שעשיתי לפני כמעט שנה עת הייתי ברמן. זו היתה תקופה בה כמעט בכל משמרת כתבתי פוסט על מפיות, העבודה הזאת מאפשרת לי לחשוב, בעיקר מאפשרת לי לראות לאן אני רוצה להתקדם בחיים שלי. ואני קולט שיש לי בעיה. אני לא עושה בחיים שלי את מה שאני רוצה לעשות- אני לא לומד את מה שאני רוצה ללמוד ואני לא עובד עוד במקומות בהם אני רוצה לעבוד.

בלילה היה לי חלום מאד מוזר- הייתי במבחן. קיבלנו את המחברת של הבחינה בה היו כתובות השאלות. הייתי צריך לקרא קטע ולכתוב שם את המילה החסרה, אך לא הבנתי איזו מילה עלי להשלים וכשרק ביקשתי לשאול את החבר שישב מלפניי איך עושים את זה הוא אמר לי להסתכל על המדבקה. היתה מדבקה ליד כל שאלה. קילפתי את המדבקה מהנייר ומתחת היתה כתובת המילה sms והיא תפקדה בתור כפתור. לחצתי עליו. בתור התחלה צלצל הטלפון של אמא שלי שבמקרה היה עלי ואז כשהחלטתי שאני רוצה שהטלפון שלי יקבל את ההודעות הוא התחיל לקבל את ההודעות והתחלתי להשתמש בעזרים האלה ע"מ לענות את התשובות... איזה חלום מוזר זה היה, ואז קיבלתי טלפון ממספר חסוי. זו היתה מזכירה ממשרד החינוך... אבל השיחה נותקה.
(קלטתי את זה רק אחר כך) קמתי בבוקר עם כישלון במבחן אנסין.

שיחקתי אתמול כדורסל. אחרי חודש מהפעם האחרונה, כולי תפוס ואני משחק כמו חובבן. פעם לא הייתי חובבן. זה ממש דאון גרייד.

רק סקס יש לכם בראש
נכתב על ידי יוזף ברויר , 6/9/2005 08:53  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)