לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2005

תשובות לשאלון השבועי


השאלון היה ארוך יותר אבל החלטתי לקצץ בבשר. גם ככה נראה לי שהוא ירד לריצפת העריכה בסופו של יום לטובת תמונת היום.

בהנחה שעוד לא התחלת לפתח קריירה, באיזה תחום היית רוצה לעסוק (היי-טק,פוליטיקה,אומנות)?

אני רוצה להיות מאמן.
לאחרונה התחלתי לחשוב על יעוץ פילוסופי (זה ידרוש ממני דוקטורט) או על איזשהו יעוץ.
בדרך לשם אני רוצה להיות צלם. מוכר, מוערך.

האם את עושה משהו לגבי זה (לומדת בבית ספר או בחוג)?
כן ולא.
היום הציעו לי להיות צלם הבית איפשהו. נראה מה יהיה עם זה :)
עוד לא הציעו לי להיות מאמן הבית. גם זה יבוא.

האם היה לך איזה חלום ילדות ישן, שכרגע הוא קצת פחות ניתן לביצוע?
היה לי חלום ילדות אחד שזנחתי כשהייתי בן 17. רציתי להיות שחקן כדורסל. זה היה הביטוי העצמי שלי. רציתי להיות שחקן כדי לעזור למשפחה שלי.

מה דעתך על עבודות כמו הדרכה בקייטנה, שיעורים פרטיים וכו’?
בין ד'ר, דן ד'ט.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 15/9/2005 13:59  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)