לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2005

אין מצב שאני מגיע לכמות הכניסות מאתמול


אחותי הציעה לי לגמור עם שני המבחנים האלה בכיף ולא למשוך אותם כמו שיט.
"תתייחס לזה כמו אל נוסטלגיה, אתה בחיים לא תלמד את הדברים האלה יותר".
היא לקחה את הדברים שלה ויצאה לתל אביב לטייל קצת ברגל.
אני לומד את  אפלטון, ניטשה, פרויד וקאנט. כולם מדברים על אסתטיקה בצורה זו או אחרת.
האייפוד שלי התמלא בשירים מהדיסקים שיש לי בבית. בינתיים אני רוצה גם למצוא טרקים טובים של קלאב טראנס ושאר כיף, פשוט כדי להשכיל קצת את הידע המוזיקלי שלי בתחום.
נראה איך נשיג אותם.
בינתיים אני שר מהלב.
______________
תוספת: הייתי רוצה להצטרף לטבעת מגניבה. בינתיים שמתי עיני על שתיים אך נראה כאילו הכניסה היא לנשים בלבד: האלפא בלוגריות וחגורת הצניעות. נשאלת השאלה אם ניתן למתוח את הגבול או אולי להוליד יוצא דופן. לתשומת לב המנהלות.
______________
במחשבה שנייה: אני לא מצטרף
נכתב על ידי יוזף ברויר , 16/9/2005 15:44  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)