לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2005


 * השבועיים האחרונים, הם היו בלתי אפשריים למחשבה. לא כי לא חשבתי, אלא בגלל שהיו הרבה הסחות דעת.
מחר אני אמור ללכת למשרד, ללנדמרק, אמרתי לה בשבוע שעבר שאני אבוא ביום שני בחמש. אבל אני לא אבוא מחר. אני אתקשר ואודיע שאני לאמתכוון להגיע יותר לסיוע השבועי. אמהם אהבתי מה שעשיתי כשעשיתי אבל לא נכנסתי לזה עד הסוף, לא התמסרתי עד הסוף ואני כנראה גם לא רוצה לעשות את זה יותר מדי.

 * אתמול עבדתי 15 שעות. בעשר הייתי ברכבת ונסענו לירושלים להקים שם את ההפגנה שהיתה שם. עד אחת בלילה פשוט עבדתי. פגשתי שם גם כמה צלמים, כולל אחד משטרתי ויצא לי לצלם חוליגנים כתומים משועממים חסרי חוט שידרה. הסוף היה בעיקר חסר חוט שידרה אחרת אין לי שום תיאור אחר לתאר את מה שהלך שם. הם התפרעו, שרפו פלקטים באמצע כיכר פריז וקיללו את השוטרים ואת המפגינים השמאלנים שהיו במקום.

 * התחלתי לזרוק חלק מהחומר ששירת אותי בתואר שלי. זה התחיל משני קורסים. זה התחיל את מלאכת ניקוי וסידור החדר שלי. החלטתי היום אחרי הצהריים לא לצאת מהחדר שלי עד שאסיים לנקות את החדר מג'אנק ואולי גם לרוקן חצי מהארון שלי. אבל אז

 * התקשר חבר טוב טוב שלי שהתקבל לשחק בקאמרי[או בבית לסין, ויסלח לי על הטעות] וביקש ממני לבוא אליו לצלם אותו לפורטרט עבור המפיק של ההצגה. כשחבר צריך עזרה לא אומרים לא. או יותר נכון

 * מנצלים את זה שאת כל היום העברתי באפיסת כוחות מוחלטת אחרי ה- 15 שעות עבודה של אתמול שנגמרו אחרי מקלחת בהתמוטטות במיטה וביקיצה טבעית אך 8 אחר כך ובהתמוטטות נוספת לשנת צהריים שלאחריה נפלתי בספה בסלון מול "הכוכב האדום".

 * התמונות יצאו סבבה, הוא אמר שהוא יפיץ את שמי בין חבריו השחקנים ונפרדנו לדרכינו.

 * מחר יום חדש ואני צריך לראות איך אני מתכנן את השבוע- אחרת אני לא מצליח לתפקד את עצמי לאפקטיביות
נכתב על ידי יוזף ברויר , 25/9/2005 21:56   בקטגוריות יומן  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)