לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2005

finally i'm writting


קמתי היום והיה שקט בבית. זה אחרת כשאין פה ילד. אבל לא על זה אני רוצה לדבר.
אני בנקודת מפנה בחיים שלי. חלק מכם בטח יחשבו שזה מאד מעניין, ואני אטה להסכים, כי כזה אני, מסכים.
יש לי 25 יום לכתוב שני סמינרים. לא מלאכה קלה, אך לא בלתי אפשרית. כבר מחר החלטתי שאחרי העבודה אני אעשה טיול רגלי ארוך למדי של שעה וחצי חזרה הביתה, פלוס מינוס ואקרא תוך כדי הליכה. ניצול זמן.
מעבר לזה, עבדתי היום עוד 4 שעות מהבית ועוד שעה אחת במשרד. גם קיבלתי משכורת שביום הראשון שאוכל אמיר למזומנים ואשאיר במגירה. אני מעדיף להיות במינוס ועם מזומנים שלא מתבזבזים מאשר עם כסף בבנק שירד לי על שטויות. לא משנה.
מעבר לזה, אני גם קורא את הספר The World is Flat. יש האומרים שהספר הזה פותח את הראש. אני קורא אותו, קיבלתי במתנה.
מעבר לזה, אני אעבוד החודש, שזה מה שחשוב, כי אני צריך את הכסף, והחלטתי שאני מפסיק לספר לעצמי סיפורים, ומוציא את עצמי מהנוחות של הבית, ולקחתי לעצמי פרטנר. אני אאמן אותו על היחסים שלו עם אמא שלו והוא יאמן אותי ביחסים שלי ובהתייחסות שלי לכסף ועבודה. כבר קבענו שיחה ליום חמישי שעד אז הוא עושה שיחה עם אמא שלו שאמורה (השיחה) לגרום לו להתנגש בקירות שלו כדי שיוכל להבחין בהם אונליין (כדי להבחין ולחולל רגישות לאמא שלו בשידור חי) ואני אמור להתקשר לעורכי עיתונים ומערכות חדשות ולמכור את עצמי. כבר היום, לעומת זאת ראיתי שלא אוכל לעמוד במשימה, בעיקר כי חג ואני צריך ימי חול, ואת היום לא מימשתי ומחר זה חצי יום שאני מקדיש לדברים אחרים וכדומה. מה שכן, אני אודיע לו כדי להיות באינטגריטי (להודיע כמה שיותר מוקדם כדי להבטיח משהו חדש מוקדם ככל האפשר).
בהתחלה הוא לא רצה לדבר עם אמא שלו, עד שהוא ראה (הראיתי לו) את ההזדמנות. אחר כך הוא לא רצה לקבוע איתי פגישה שבועית פנים אל פנים או בטלפון עד שהוא לא ראה את ההזדמנות. הוא אמר שזה מכני והתייחס למכניות כמילה גסה, עד שהבין שמבנה הוא לא דבר קדוש אלא נועד כדי לשמש אנשים שרוצים לממש. הוא לא המטרה, הוא האמצעי.

הבנתי שאני צריך לישון פחות, לחשוב יותר, לנצל את הזמן שלי ולהסתער. להסתער
להסתער כי אני יכול, להסתער כי אם אין אני לי
להסתער כי אני אצליח, להתסער כי אני מוצלח
להסתער עם דד-ליין, להסתער עם מטרות
אבל לחשוב
לחשוב שני צעדים קדימה
שניים קדימה קו ישר, כי אפשר, כי צריך, כי נדרש
כי אחרת (ואני יכול לראות את העתיד הצפוי הכמעט ודאי אם אני לא אעשה את זה,שאלות לא נפתרות מעצמן).

פעם אמרתי לעצמי שאני רוצה לחיות את חיי כך שביומי האחרון אני אוכל להסתכל על חיי ולומר שחייתי אותם במלואם, ניצלתי, שאבתי מצצתי אותם עד תום, בלי חרטה ובלי מחשבות שניות.
זאת הכוונה
נכתב על ידי יוזף ברויר , 3/10/2005 00:37   בקטגוריות יומן  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)