לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2005

השבח לאל




אני לא נוהג לעשות את זה בדרך כלל...
קלירינג לעצמי,כאן,מולכם.

מאמן: מה שלומך?
אני: בסדר, קמתי בזמן, התקלחתי, אני הולך לטסט עוד שעה, קודם יהיה לי שיעור כפול ואז, שמתי לב שאני חושש. אמרתי לעצמי ש"די עם זריקת הכסף לחינם, הגיע הזמן לעבור ולגמור".
מאמן: יפה, אז הבחנת וחוללת שיחות כבר. רק תשים לב שאחת השיחות שלך עושה ההפך ממה שרצית. במקום להבחין בה ושתרגיע, היא מובחנת ומחוללת לחץ. שיחת ה"הגיע הזמן". תבחין ש"הגיע הזמן" היא שיחת "צריך להיות", שיחה שאין בה אפשרות.
אני: אני חושש ששוב לא אעבור, אני חושש שעבר זמן רב מידי מאז השיעור האחרון, יש בי קצת ארס על האישה שסידרה לי את זה, הייתי צריך להתקשר אליה בכל פעם לוודא.
מאמן: "זכור- באחריות אין מקום של טוב ורע. אחריות היא להתמודד עם נקודת המבט שאתה מחולל את מה שיש לך ואת מי שאתה. אתה יכול לבחור אם לראות באחריות אשמה ותיק כבד או כהקשר מעצים וכחסד שאתה נותן לעצמך."
אני: תודה. קלטתי. תודה.



"בוקר טוב, מאז היותי צעירה ויפה ואביך צילם אותי ללא הרף, לא נעשו לי צילומים  טובים כמו אלה שעשית לי אתה.
תודה ממי שלי. אמא"






Cause tonight
God is a D.J



נכתב על ידי יוזף ברויר , 6/10/2005 06:54   בקטגוריות אימון  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)