לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2005


1-          הורדתי את ליים וויר כדי לשדרג את יכולות האייפוד שלי. כדי לפרגן לרומי (לפטופ א') לא התקנתי עליו את התוכנה אלא על ציון (לפטופ ב') הישן יותר. מיותר לציין שאני מוריד רק את מיטב השירים, ואפילו השיכחה הבלתי מתנוונת שלי לשמות (היום בחנות אלכוהול בה ביקרתי שכחתי את המילה "גרוזיני" כשבאתי לבקש את הרבינוצ'קה וכל מה שנותר לי לומר זה משקה מברית המועצות... בושה לי לקוי קשב שכמותי) לא הפריעה לי להיזכר בסטון טמפל פיילטס האלמותיים משנות ה- 90 המוקדמות באלבום הראשון המדהים שלהם באמת.

2-          כתבתי היום פוסט על הפלאייר שהחזקתי ביד:
....אני שומע את אינסומניה וחושב על לדחוף לדחוף לדחוף  את עצמי לצילום. לדחוף לדחוף לדחוף ומבעד למשקפיים הכהות שלי ולאוזניות המפוצצות שלי אני רואה אישה שמסננת כלפיי קללות, ואני בכובע דיסטנס ומשקפיים ובאינסומניה והיא מסננת. ואני שומע אינסומניה, ומבין
זה מצבי הכללי בחיים, ואני עוזב את העבודה הזו, כי היא הפכה אותי לאינסומן,
ולקח לי 20 פעם לשמוע את זה כדי להבין

3-          מרגיש כמו ... נקודות אחרונות לסגור עד להתחלה חדשה

4-          רציתי לקנות היום שלושה ספרים וזוג נעליים. עצרתי את עצמי. לחם קודם. אחר כך תפנוקים.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 11/10/2005 20:55  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)