לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2005

טבע שני


אני כותב את העבודה שלי.
אני יודע שרציתי ללכת לבית הכנסת ולעשות שם חושבים עם עצמי. אבל אני מרגיש שגם לשבת ככה ולהתרכז בדבר אחד, גם בו יש מעין בקשת סליחה, בקשת כפרה ממני אלי.
אני מבקש מעצמי סליחה
סליחה על מי שאני ועל מי שהייתי כלפי עצמי במשך זמן רב ופעמים רבות


על קשיחות יתרה ועוקצנות ממאירה
על עצלנות מרחיקה וחוסר איכפתיות מפשילה

על כל פשעיי אני משלם ומשלם בריבית,
אני מבקש סליחה, בעיקר על הריבית, היא הפכה אצלי כמו
לטבע שני

ובאותה הזדמנות, אני מבקש לסלוח, להשיל מעצמי קיטונות.
קיטונות של בשר אנו עוטים על עצמינו בעודנו כועסים אחרים.
אני מבקש לסלוח לכמה חברים שיש ושהיו לי בעבר ובהווה, כאלה שנטשוני ללא הסבר,
אני מבקש לסלוח למספר בלוגריות על שלא הבנתי אותן ושלא הבינו אותי. ניתוקים מכאיבים לי לעתים, מכאיבים לי, אז סליחה.

אני מבקש לסלוח לאמא שלי, שכעסתי עליה ימים רבים מדי בשנה שחלפה, שנה בה הבנתי שיהיה עלי לעזוב את חדרי באחד מהימים הקרובים, מבקש לסלוח על שחייה קשים, מבקש שתסלח שאיני מבין אותה מספיק, מבקש לסלוח לה שלעתים היא רק בנאדם, לסלוח לה שאינה מעמידה פנים שהחיים יפים וטובים וקלים.

אני מבקש לסלוח, מבקש סליחה
בחדרי שבביתי,
יוזף ברויר,
הנדסת המחשבה
נכתב על ידי יוזף ברויר , 12/10/2005 20:51   בקטגוריות יומן  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)