לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2005

אעסוק בפסיכואנליזה


למרות שנהניתי אתמול, הבילוי היה "פונקציונלי" כמו של בני נוער, ולא היה לי בילוי פונקציונלי ברמה כזאת מאז ש...היה לי חבר בשם ארנון בגיל 15. בגיל 15 לא היו לנו כל כך הרבה חברים כמו אתמול, אבל הבילוי שלנו היה "פונקציונלי" ביחד, הוא היה אחד מהחברים הבנים היחידים שהיו לי מעולם. בילוי פונקציונלי של בני נוער הוא דבר שמכאיב להם בנפש. הם לא אוהבים אותו באמת והם היו שמחים לוותר עליו אם היה להם משהו אחר לעשות ומישהו שבאמת יקשיב להם (אני לא סבלתי שם אבל כמות הפלאשבקים היתה אסטרונומית). הם מתים בצמא, הו כמה למדתי אתמול, הצמא להקשבה.
לאחרונה אני מקים את עצמי בבוקר מהמיטה. עוד יש לי ג'ט לג מהשעון חורף. אני מעיר את עצמי שעתיים לפני השעון וחוזר לישון. אני מקים את עצמי מהמיטה למרות שאני עייף, למרות שהרגע עצמתי עיניים בהתרסה ובכוונה ללכת לישון- אני עושה את זה דקה וקם. לאחרונה אני מקים את עצמי בבוקר מהמיטה ומסדר את המיטה. עידית, למדתי את זה ממנה. אני נהיה ממוקד פתאום-
עכשיו כשאני חושב על זה אני יכול לספור את מספר הגברים שהיה לי איתם אי פעם קשר חברי.
בגיל 13 היה את אסף שבאמת היה הראשון, הוא היה נמוך ממני ולא היה לו נעים לומר מה שיש לו בלב, מה שכואב, אז הוא קינא בי.
אחר כך בא ארנון בגיל 15 , הוא לא היה נמוך ממני, אבל היתה לו גיבנת קטנה וגם לו לא היה נעים לומר את מה שבלב מה שכואב, ורגשי נחיתות, אז הוא קינא בי.
אחר כך הגיע החבר שלי יואב בגיל 17 וחצי. גם הוא אומר לי שהוא מקנא בי לפעמים, זה לא נעים להגיד את זה, אוהב אותו הרבה.
אחר כך הגיע עמית בגיל 20 שהיה גדול ממני בהרבה ושהפך להיות אצלי בן בית ומשפחה ואח עד שאמר לי שאני לא יכול להכיל אותו ושבר לי את הלב. הייתי מעדיף לו היה עושה את זה באיווחת סכין, הוא עשה את זה עם אגרוף בבטן.
ואז הגיע גיל 21 בו הכרתי את אותו (פעם כתבתי לו את זה). הוא היה חבר נפש קרוב והפך אצלי לאח, מה גם שהיה לנו בייבי משותף, אתר אינטרנט יחודי בנוף הישראלי שהביא עלינו רק שימחה ופרסום. עד שיום אחד הוא נעלם והשאיר אותי עם הבייבי. עד שיום אחר הוא חזר וכתב לי את זה (מספר 2 ובכלל). בסוף אחרי שהוא סיפר את מה שסיפר הוא אמר שהוא קינא בי על מי שאני ושהיה לו קשה להיות איתי בקשר. ואז הוא ביקש סליחה,ולשוב להיות חברים. סלחתי לו באמת, ואז הוא התפוגג.
מה שלמדתי ממנו היה המבוא וההקשר של מה שקרה לי לא מזמן, אחד לאחד איתה. וכך, אני יכול לספור את מספר החברים הגברים שהיו לי בחיים על יד אחת, הם באמת מונים חמישה וזה סך הנסיון המצטבר שלי עם העולם הגברי
הו, זה כל כך מבוא לפוסט פסיכואנליטי על מצב האב בנפש, הרשו לי להציג את הטבעת שעל ידי
נכתב על ידי יוזף ברויר , 18/10/2005 10:35   בקטגוריות פסיכואנאל  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)