לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2003    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2003

בפנים



בפנים הדלתות חסומות לאהבה
בפנים הלב שלי ישן
בפנים האצבעות של הכפפה שלי
בפנים העצמות של ידי הימנית
בפנים קר יותר מבכוכבים
בפנים הכלבים בוכים
בפנים הקרקס של הכוכבים
בפנים השעונים מלאים בחול
בפנים היא לעולם לא תפגע בי
בפנים החורף מזדחל
בפנים המצפן של הלילה
בפנים הקיפול של הארץ


בחוץ הכוכבים פונים
בחוץ העולם עוד בוער


בפנים הראש שלי הוא קופסא של כוכבים שאף פעם לא העזתי לפתוח
בפנים הפצועים מחביאים את הצלקות
בפנים הדרור הבודד נופל
בפנים השירים של תבוסתינו, הם שרים על אמנות שהופרו
בפנים הצבא בנסיגה, אנחנו מתחבאים מתחת לקול הרעם


בחוץ הגשם ממשיך לרדת
בחוץ התופים קוראים
בחוץ השטפון לא יעצור
בחוץ הם שורפים את הגשרים


אהבה היא ילד של מלחמות אינסוף
אהבה היא פצע פתוח שעדיין נע
אהבה היא כרזה חסרת בושה נפרשת
אהבה היא פיצוץ
אהבה היא אש העולם
אהבה היא כוכב אלים
גל של חורבן
אהבה היא צלקת כועסת
הפרה, השחתה, כניעה,
אהבה היא הכחדה, הכחדה.


בפנים הכשלונות של האור, הלילה עטוף מסביבי
בפנים עינַי שוללות את ראייתן, היא לאעולם לא תמצא אותי במקום הזה
בפנים אנחנו מתחבאים מאור הירח, נעים בין הצללים
בפנים המצפן של הלילה, בפנים הזכרון של פניה


בחוץ הקירות רועדים
בפנים הכלבים מתעוררים
בחוץ ההוריקן לא יחכה
בפנים הם ממוטטים את השער בזעקה


אהבה היא ילד של מלחמות אינסוף
אהבה היא פצע פתוח שעדיין נע
אהבה היא כרזה חסרת בושה נפרשת
אהבה היא פיצוץ
אהבה היא אש העולם
אהבה היא כוכב אלים
גל של חורבן

אהבה היא צלקת כועסת
כאב ההדרכה
אהבה היא הפרה, השחתה, כניעה,
אהבה היא הכחדה
אני מטפס על המגדל שבתוך ראשי
מדרגה לוליינית מעל ראשי
אני חולם שהמדרגות האלה לא ישאלוני למה
אני זורק עצמי אל תוך השמיים


אהבי אותי כמו תינוק, אהבי אותי כמו ילד יחיד
אהבי אותי כמו אוקיינוס, אהבי אותי כמו אמא עדינה

אהבי אותי כמו אבא, אהבי אותי כמו ילד בזבזן
אהבי אותי כמו אחות, אהבי אותי כאילו שהעולם הרגע התחיל

אהבי אותי כמו עילוי, אהבי אותי כמו ילד אדיוט
אהבי אותי כמו תמימה, אהבי אותי כמו צעצועך האהוב
אהבי אותי כמו בתולה, אהבי אותי כמו זונת צמרת
אהבי אותי כמו חוטאת, אהבי אותי כמו איש גוסס


הכחידי אותי, חדרי לתוכי, שרפי אותי, האיצי אותי, השחיתי אותי, הציפי
אותי, הציפי אותי, הפרי אותי, סבכי אותי, זכי אותי, הירסי אותי


אהבי אותי כמו טפיל, אהבי כמו שמש גוססת
אהבי אותי כמו קרימינל, אהבי אותי כמו איש במנוסה


אדי אותי, שעבדי אותי, הדגירי אותי, צרי אותי מחדש, תיחמי אותי
חנכי אותי, פסקי אותי, העריכי אותי, הטי פעלים עלי, עבְּרי אותי
סמני אותי, השפילי אותי, בודדי אותי, סממי אותי לישון, מדדי את קוטרי,
שעתקי אותי


 


 


לינק ואל פוסט אחר
נכתב על ידי יוזף ברויר , 11/12/2003 14:45  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)