לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2005


שקט.
אני בבית.
רק שקט. מאמר סוציולוגי משגע של סשה הטמיע לי בראש מה זו אהבה.
אתמול בלילה, בשעה מאוחרת מאד התחלנו שיחה. הקשבתי. הקשבתי ודמיינתי. ראיתי תמונות. כמו שאני עושה לאנשים. רק שהתמונות האלה היו מטרידות. נכנסתי להלם. אין עוד מילה אחרת. עשיתי לעצמי כיבוי ושמתי את עצמי על טייס אוטומטי כל זמן השיחה. היא סיימה לדבר ואני שתקתי.תמונות נעו לי בראש.
ידעתי שהשתיקה שלי היא סימן של דרמה. אני לא קונה דרמות מאחרים בדרך כלל, רק במקרים דחופים. ידעתי שאני עובר דרמה גדולה. יש דברים שאני דואג לא לשמוע, יש דברים שגדולים עלי. יש דברים שאני דואג לא לראות. אתמול, זה קרה. זה בכלל התחיל בשיחה על לנדמרק.
לא ידעתי מה לחשוב. לא ידעתי מה להרגיש. לא ידעתי כלום והיית נאמ. השיחה על היותי דרמתי לימדה אותי שאני עוד שפוי. לא הצלחתי לרדת מזה, לא הצלחתי לשחרר, לא היה לי מה להגיד ולא היה לי מה לחשוב. הייתי נאמ.
ככה אני. יש לי את הנקודות כיבוי שלי, לכולם מנגנוני הגנה, שלי פשוט גמישים יותר. אני מדמיין לעצמי דברים והם משמנים אותי וגורמים לי לנוע. ויתרתי על לרדת מהדרמה. רכבתי עליה. לא... היא רכבה עלי, ואני הייתי אנוס.
this cannot be הבנתי לעצמי במוח. אף אחד לא אנס אותי למרות מצבי. הייתי צריך להגיד את זה בקול רם כדי שגלגלי הקיטור יתחילו להסתובב.  Choose Choose Choose הלך לי בראש עמוק .
הם התחילו, הרגשתי את המוח שלי מתחיל לשקשק. הנשימה חזרה לי כמו הפיכו בי חיים שוב, נשמתי כמו מתעורר. נשמתי ונשמתי, העיניים שלי נפתחו. הזהרתי אותה שאני לא מחוייב למילים שלי עכשיו. הייתי צריך לשחרר עוד משפט אחד כדי לא להשאר חייב חוב לעצמי. אמרתי אותו והיא בכתה.
זה הקים אותי מהמיטה. חיבקתי אותה חזק. היא חיבקה אותי חזק.
זה היה הרקע הנכון.עשינו אהבה.

בלילה התעוררנו בבעתה. נפל עלינו המדף הכבד שידענו שיפול במוקדם או במאוחר.
נכנסו לי הזכוכיות למרפק.

בבוקר כשנשקתי לשלום היא לא היתה שם באמת. כעסתי עליה שהיא שוב לא מרשה לעצמה להיראות כך בחברה. רק אחר כך הבנתי שאולי פשוט היה לה קשה בדיוק כמו גם לי. כשחזרתי הביתה אמרתי לה שאני בבית ושאני בסדר. היא אמרה לי שהיא בדרך הביתה ושהיא אוהבת אותי. יפה שלי

בדרך הביתה שמעתי את השיר הזה שמקפיץ אותי שוב ושוב. פתאום הבנתי שזה שיר של שלוש וחצי שורות שעם כל הקללות בו הוא אומר שאלה ש- Some of those that work forces ,  are the saints that burn crosses  אז צעקתי Fuck you, I won't do what you tell me והבנתי בדיוק על מה השיר.

זה היה סוף שבוע חתיכת.
עוד לא התאוששתי ממנו.WRONG.
choose choose choose



נכתב על ידי יוזף ברויר , 30/10/2005 19:40  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)