לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2005


אני מדבר עם הטלויזיה כשאני רואה את הסדרה הזו. אני אומר מה שהמטופלים יגידו. מה שאני הייתי אומר. ואני לא טועה בהרבה.
הסדרה הזו, שהתחלתי לראות כל כך מאוחר תפסה אותי בגרון ואמרה לי "שב".
התחלתי לרצות לשבת שם גם. אבל התחלתי עוד יותר לרצות להיות המטפל.
חשבתי על זה בימים האחרונים שדווקא אני, שכל כך פסלתי טיפול פסיכולוגי, בגלל חוסר האפקטיביות שלו, רוצה להפוך להיות אדם כזה שמקשיב.
ההקשבה היא מה שעושה לי את זה באמת. זה בכלל לא ההוקרה שאני מקבל אחר כך מהחברים שלי שמספרים לי על החיים שלהם. זה כמו להרכיב פאזל, אבל להרכיב אותו בראש. זה להקפיץ כדורים.
זה מצחיק, אני לא מסוגל לזכור יותר משלוש פניות אם נותנים לי הוראות הגעה. רוב הזמן אני גם לא מבין מה אומרים לי כשמדברים איתי על מצלמות, או על כל דבר אחר. במקרים כאלה אני צריך לשאוב את כל המידע, לעשות ממנו ג'לי בתוך הראש ולראות אם הבנתי.
אבל כשמדברים איתי על החיים המוח שלי צלול. המבט שלי הולך לאנשהו ימינה מהאוזן השמאלית של זה שמולי. אני מקשיב לרעש של המילים. אינדיקציות מדברות אלי. הן קופצות לי כמו כתמי צבע באמצע הדיבור. יש אנשים שיכולים להריח מחוש המישוש שלהם ולתת צבע להרגשה. אצלי הם כמו חלונות פופ אפ, הם פשוט קופצים.
ואז אני שוכח אותם, כי אין שום דבר שבאמת צריך לזכור, וכשהוא אומר עוד דבר על עצמו, עוד דבר על עצמה, החלונות שלי מתאחדים יחד ואני רואה תמונה שלמה מורכבת מפאזל אקלקטי.זה לא מפסיק להפעים אותי


יש לי מחשבות חדשות בתחום הזה.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 30/10/2005 22:51  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)