לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2003    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2003

תשובות לשאלון השבועי



האם את/ה יוצא/ת כל ערב שישי?
אני משתדל לצאת יותר, לא בריא להתאפק במשך שבוע שלם

האם יש לך מקום מועדף ליציאה?
כן, אני אוהב ללכת לשירותים, אני בעיקר אוהב את השירותים בבית שלי
היציאות שם הכי נעימות
אני לא רוצה לדבר על הרגשות שלי כשאני יוצא בשירותים של האוניברסיטה או במקומות ציבוריים אחרים

כמה כסף את/ה מבזבז/ת על יציאה אחת?
אני משתדל להסתפק בארבעה חמישה ריבועים, אחרת אני מרגיש שאני מבזבז ריבועים לחינם.

האם את/ה יוצא/ת עם אותם אנשים או שאת/ה מחליף/ה?
זה פרטי, אני לא מספר האם ומה אני עושה דברים עם אנשים אחרים כשאני בשירותים.
אני כמובן משתדל לא להחליף אנשים ביציאות שלי אם בכלל.
בכלליות, אני מעדיף לבד.

מה עדיף? מועדון או סרט? בילוי שקט בבית או בילוי סוער בחוץ?
תשמעו, אני משתדל לא לעשות יציאות במקומות האלה, לא מועדונים ולא בבתי קולנוע.
אני מעדיף את היציאות השקטות שלי בבית
זה עדיף על היציאות הסוערות שלי בחוץ- כי אם כבר עושים יציאות בחוץ, זה תמיד לא נעים, תמיד מלוכלך, תמיד דחוף, תמיד בחצי עמידה כזו כי גועל נפש, תמיד עם נייר טואלט על האסלה כי איכסה, ועל הריבועים הציבוריים לא איכפת לי לא להתקמצן.
בבית יש לי אויר, יש לי מוזיקה, עיתון אם אני רוצה, הכי טוב.

נכתב על ידי יוזף ברויר , 15/12/2003 17:18  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)