לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2005

על אימון


הקטע הבא נלקח מתוך שיחה שניהלתי במסנג'ר. הוא מסביר מעט מהו אימון. קואצ'ינג.
אין שמות והמעבר בין שורות מסמל בד"כ מה שמסמל מעבר שורה במסנג'ר :) במהלך השיחה אדגיש דברים שאפשר וכדאי לשים אליהם לב תהנו:
 

אתה יודע מה אתה רוצה להיות כשתהיה גדול?

כן

מאמן

תמיד ידעת?

ממתי אתה יודע?

איך יודעים?

לא. המצאתי את זה כחזון

מאז זה הרצון הכי חזק שלי

כל מה שאני עושה הוא בדרך לשם איכשהו

למה את שואלת?

כי אני מנסה להבין איך יודעים

ומה הדבר הנכון

חקירה מעמיקה וארוכה

אני חושבת שאני יודעת שאני לא במסלול שאני רוצה

זה הנעים בבטן שגורם לך לדעת? או שזה משהו אחר בכלל...?

כמה הנעים בבטן צריך להיות משמעותי?

אני לא מתיחס לתחושות ביולוגיות

למה ביולוגי? פיזי אם כבר

וגם לא

פיזי

כן

אתמול ראיתי בחורה במשרד. הבת של הבוס שלי הגיעה. קפץ לי הלב

יש לי חברה ורציתי להתחיל עם הבת שלו

נשמתי קצת, התלהבתי קצת מהנוכחות, ונרגעתי

זו לא אותה סוג של תחושה

שאלת על התאהבות

אני אוהב את התחושה הזו

אני יכול לייעץ לך ולאמן אותך בעניין אם תרצי

באיזה עניין? לדעת מה אני רוצה או להפסיק להרגיש

כי אני רוצה להרגיש.. אני כל כך מרוחקת מהרצונות שלי.. אותם אני רוצה ללמוד דווקא

אני לעולם לא אלמד מישהו להתרחק מעצמו

אני עובד ע"י ללמוד להקשיב

אני גיליתי מה אני רוצה אחרי חקירה עצמית של כמה חודשים עד שיום אחד נפל לי אסימון תוך כדי שיעור מתמטיקה שעשיתי

אוקיי

זו היתה רק התחלה

אז אפשר לנסות?

האסימון הראשון נפל ואז המשכתי בחקירה כל פעם עם אסימון חדש שהוביל לאחר

אבל אי אפשר במסנג'ר

למה?

(((אוי. ראית את הפרק עם אבא של ידין???)))

היית נותנת טיפול למישהו במסנג'ר? נראה לך רציני?

אל תסתכל על זה בתור טיפול אולי

כתבת שלא ראית

ואיך היה

נו, אז אתה יכול לדבר איתי על זה אם לא מסתכלים על זה בתור טיפול

לא הצלחתי לתקשר כל כך עם אנשים בימים הראשונים...

תמתיני שנייה...

שבתי

אני אשמח להפגש איתך ושנדבר,

גם ככה רציתי לפגוש אותך כבר בעבר

ואנחנו גרים קרוב כשאת באה הביתה

אני גרועה בזה

בלהיפגש

זה מה שאני שונאת עכשיו בלימודים גם

פתאום אתמול הבנתי

כל כך נוח לי להיות שם וללכת ולא לדבר עם אף אחד.. ואם הם מתחילים לדבר, אני מרגישה כל כך.. מתחננת

זה לא נוח לי

קטנה

אז יש לי כמה דברים להגיד לך

1)זה לא שאת לא אוהבת להפגש עם אנשים, להערכתי. את לא אוהבת את מה שקורה לך שם ואת מסיקה שאת לא אוהבת להפגש, אז את נמנעת.

ולמה זה לא אותו הדבר? התחושה היא אותה תחושה

2) בנוגע לפגישה איתי- מעבר למה שאמרתי בסעיף הקודם- תראי מה סדר העדיפויות שלך, אם את רוצה לקדם משהו שימי אותו בפוקוס- הפוקוס שלך כרגע הוא על הרגשות שלך- וכל זמן שהפוקוס שלך על הרגשות שלך את נותרת תקועה ולא מצליחה לקדם נושאים אחרים בחיים שלך

ואז תשקלי- אם את בוחרת "שוב פעם" להעצר מלהכיר אנשים, או שאת משנה את הפוקוס שלך למשהו אחר

אני כנראה לא רוצה להכיר אנשים כרגע

אתה לא תסכים עם זה

אני לא לא אסכים עם כלום.

הצעתי לך הצעה, את מסרבת, עניין שלך. זה לא אישי נגדי

נכון!

אז אין משהו שאני יכול לעזור לך בו לצערי

אבל מההכרות שלנו פה אני יכול לומר לך שאישית צר לי שאת מרגישה ככה והייתי רוצה לעזור לך להבין מה את כן רוצה

זה היה לי נורא נעים לרצות

ודיברתי על זה מדי וזה נעלם

אני לא מבין מה את אומרת

אבל לא הרגשתי כזו ידיעה כבר המון זמן

מה אני רוצה להיות כשאהיה גדולה

אין כמו אימון להבנת העניין הזה

זה שינה לי את החיים

אז אפשר לנסות קצת? או שזה ממש לא יהיה יאה? *-)

זה לא עניין של יאה

זה עניין של אפקטיביות

אם את רוצה אפשר בטלפון

צריך לשמוע

((((שבוע הבא זה השבוע האחרון של בטיפול

למה?

זה נורא

חייבים עוד

נגמר     

זה צריך להמשיך

ב- VOD אפשר לראות את כל הסדר בבאת אחת?

זה מה ששמעתי בכל אופן.. ידיד של חברה שלי התחיל לדבר עם אחד הכותבים של התכנית באמצע הרחוב

יאפ!

חוץ מאת מה שעוד לא שודר כאמור

ואז אפשר להקליט הכל בבום?

כן

אההה

צריך לכוון כל פעם פרק חדש

אבל אפשר

אני אעשה את Zה ואשלח לאחותי בדיוידי))))

את רוצה להתקשר?

אני העברתי נושא בחינניות     

אפשר לשאול ממה את חוששת?

מה מחקת?

אה, סליחה

אימון מבקש לחשוף

זה מה שאת מבקשת ממני (בעצם), אבל מאחורי מסתור, בתנאים שלך, ובגלל זה- זה לא קורה מצידי

אימון קורה בתנאים אחרים ממה שהבנאדם מכיר. הוא מבקש משהו וביד השניה מבקש לחסל את מה שהוא מבקש בעצם. דיספונציה

אולי אני לא רוצה אימון

כנראה שלא

אני לא מסוגלת להתמודד עם השכליות הזו כרגע

אני לא רוצה אותה גם

את מאד רוצה. אין פה שכליות. את פשוט לא מוכנה לעשות צעד אחד קטן ואני מעריך שאת מרגישה פספוס עכשיו

אני צודק?

הרי לא לחינם ביקשת ממני.

אפילו רצית במסנג'ר, העיקר שזה יקרה

כשאני עשיתי את השיחה עם המאמנת שהיתה לי היא היתה באוטו שלה. הכרתי אותה במקרה

בחדר כושר

ישבנו שעה באוטו שלה, או אולי חצי שעה, אבל זה נראה יותר

שיחה פורייה ומרגשת

לא רציתי ללכת

לא פגשתי אותה מאז

אני לא יודעת אם אימון זה מה שביקשתי.. אבל סוג של סיעור מוחין.. וכן, אתה נראה לי אדם שהגיוני לעשות איתו את זה (ושנכון לי לעשות איתו את זה)

איך זה שלא?

סיעור מוחין עם הכוונה, זה מה שהייתי נותן לך

לא הכרתי אותה. התברר לי שהיא מאמנת וישבנו ודיברנו

ואח"כ ? למה לא דיברתם שוב?

לא יודע

לא התקשרתי אליה

לא הכרתי אותה. התברר לי שהיא מאמנת וישבנו ודיברנו

ואח"כ ? למה לא דיברתם שוב?

לא יודע

לא התקשרתי אליה

אבל לא הייתי צריך

כלומר כן

אבל משלא עשיתי את זה, המשכתי במה שהיא אמרה באופן מדוקדק ארבעה חודשים יום יום

זו היתה תקופה מעניינת

ואז מה?

ואז נפל לי האסימון הראשון ומשם המשכתי באופן הגיוני לחקור את המצב החדש אליו הגעתי

אסימון הוביל לאסימון

ולא היתה לך נפילה מאז?  הכל המשיך להלך על אותו המסלול?

להגשים חזון - אני יודע מהו ומה אני רוצה להיות. בדרך אני עוד צריך לעבור כמה דברים, להשיג כמה דברים, להרגיש מוכן ואז להסתער.

ובטיפול..? אתה מאמין?

אני עושה גם דברים במקביל.

יותר מאשר פעם (מאמין בטיפול). בעקבות יאלום ובטיפול

אבל אני יודע שצורת האימון שאני מאמין בה אפקטיבית יותר

איך זה גרם לך להאמין יותר?

אבל היא לא נועדה לטפל בפתולוגיות

טיפול זה לא כמו אימון

אני יודעת..

אימון מתעסק בהגשמה עצמית. בהמצאת עתיד (כמו שאת רוצה), במציאתו, בהמצאתו

הוא נותן כלים פרקטיים

לא מתעסקים בו בסיפורים

למדתי סיינטולוגיה תקופה מסויימת, אני חושבת שזה קצת דומה

אני לא יודע מה זה אבל סיינתולוגיה היא כת כפי ששמעתי ואני לא מדבר על אמונה בכלל

 

נכתב על ידי יוזף ברויר , 9/11/2005 20:18   בקטגוריות אימון  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)