לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2003    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2003

ואז בסוף


שעות, שעות שהלכתי היום ברחוב

המשכתי לשוטט לי ברחבי תל אביבי

בפעם הראשונה התמקדתי בדרום תל אביב

היום התמקדתי בצפונה עד אמצעה.

 

ירדתי בככר מילאנו, היישר אל הורקנוס

משם אל בזל

אל כל דיזנגוף, ששולב מעט בבן יהודה

המשכתי בסוף בן יהודה אל כל החלק המערבי של אלנבי, מקום אחרי מקום

הגעתי לג'ורג'- כן כן - המלך.

הלכתי קצת מוכן כבר ללכת הביתה

עייף הייתי

חוץ מארוחת בוקר עם אהובתי

אכלתי היום פלאפל, בננה, קלמנטינה ומים.

אז קניתי לי ליטר וחצי קולה וירדתי עליו.

ואז פתאום קיבלתי עבודה. קיבלתי. אבל היום השיחת טלפון שתאשר את זה ועוד ראיון עבודה בעוד מקום בג'ורג' (כן, המלך) כדי לכסות את הפינות ואז... נראה לי שיהיה בסדר.

 

חוץ מזה- יום שני- ראיון להיות רכז של מחויבות חברתית תמורת מילגה

יום שלישי- סיום קורס ברמנים, מבחן עיוני ומעשי והם התחייבו להשיג עבודה לאנשים שם.

אז נראה כבר מה יהיה.

 

חוצמזה- לא סיפרתי לכם שהעבודה במקום הזה היא 12 שעות במחיר זעום, אבל הוא רוצה אותי בערך ברמת מנהל משמרת ושאני אלמד לבשל את בישולי המקום. אמא שלי אומרת ששוה להתחיל במקום חדש לגמרי מאשר להיות מתלמד במקום עם מוניטין. מה שמציק לי זה השכר. 5 שח פחות בערך מהמקום האחר שמחר יש לי שם ראיון עבודה ויותר שעות. אז אני מלא ביתרונות וחסרונות בראש, אבל יש פתגם שמדבר על ציפורים ושאר בעלי כנף- אתם יודעים מה הוא אומר נכון?

 

אני אשמח לשמוע קצת את דעתכם- אני תמיד מעריך קשת רחבה על קשת צרה.

נכתב על ידי יוזף ברויר , 17/12/2003 18:40  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)