לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2003    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2003

מכתב


היי שרגא


סליחה שלא עניתי קודם


שאלת אותי אם דאגתי להשלים?
אז התשובה היא לא


עזבתי מעט כועס, מעט פגוע, היה לי קשה


היתה תקופה קצרה בה הייתי ביחידת המשפחה וזה נגמר באיזשהו טקל


-  כרגע אני לא בלנדמרק- ביקרתי שם לפני שבועיים שלושה - הלכתי לערב המבוא, התאים לי האימון שמקבלים בערב החדש, אז הלכתי


חוצמזה כלום.


מה איתך? איך אתה ולנדמרק? האם תחזור אי פעם ? (אני יודע שיכול להיות שאין לזה תשובה)


דע לך שהיית המנחה הנערץ עלי, דמות מפתח בחיי


רציתי להגיד לך משהו כבר הרבה זמן, שנים שאני חושב להגיד לך את זה-


אתה יודע, גדלתי בלי אבא שלי, גדלתי עם אימי ועם אחותי, ואף פעם לא היה לי אבא להסתכל אליו, אז יצרתי לי כמה דמויות, דמויות מאד מעניינות, אבל כולן היו פיקטיביות-  שאין לי נגיעה ממשית אליהן- סטינג, מייקל ג'ורדן, קפטן פיקארד ממסע בין כוכבים הדור הבא
אבל היה עוד מישהו
הוא היה אמיתי
פגשתי אותו
הוא השפיע עלי
זה היית אתה

אז אני תמיד אוהב אותך
שתדע


 


יוזף

נכתב על ידי יוזף ברויר , 17/12/2003 19:05  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)