לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2003    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2003

על היום הזה


התחלתי בללכת לבקש ערעור על אי קבלת המלגה- אני חושב שדי הצליח לי- נחכה לתשובה.

משם הלכתי להתלמדות הראשונה שלי, למדתי קצת, הוא אמר לי שנתחיל שבוע הבא. היה די טוב .

משם הלכתי לראות דירה יפה של מתווך.

בדרך אכלתי ספר בחנות של מודן בדיזנגוף- ספר טאו של לאו טזה. הפשטות היא כל כך יפה. ממש שירה. ישבתי שם שעה וחצי וקראתי אותו. בסוף השארתי טיפ (לא קניתי כלום).

הופ לשיעור האחרון , למבחנים, עשיתי 20 משקאות ב12 דקות, קיבלתי 82, עשיתי מבחן עיוני, קיבלתי 92. ממוצע יצא לי 87. לא רע בכלל. הרגשתי מלך.

פתאום באמצע המבחן שלי נכנס לכתה האחראי על העבודות: אני חושב שיש לי עבודות בשבילו. הם אמרו שיש לי קלאסה ושאני יודע לעבוד, היה מדליק.

רציתי ללכת אליו מיד לאחר המבחן, אבל משהו (ספר הטאו שאכלתי) אמר לי שלא כדאי לרוץ. הלכתי להתייעץ עם דודי והוא אמר לי ללכת, אז הלכתי. קיבלתי שני טלפונים. הראשון דחה אותי על הסף מחוסר נסיון. השני רצה שאבוא כבר הערב, אבל קבענו למחר אחת וחצי.

הגעתי הביתה שמח ומאושר, התחלנו את עונת המרקים אני ואמא שלי, היא מכינה ואני אוכל. הראשון היה מרק עגבניות ששופר ע"י ערבולו בבלנדר ידני- ירדתי עליו קשות, הוא היה מצוין. השני היה כבר היום, התחלתי את הערב במרק עדשים עם קצת עוף, כאמור מעורבל בבלנדר הידני- משהו משהו.

יש סקס.

נכתב על ידי יוזף ברויר , 23/12/2003 22:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)