לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2005

במקלחת חושבים על העתיד


חשבתי על זה שהיה לי רע היום. היה טוב, עד שנהיה רע. היא פתאום הגיעה בצעקות, והכל התחרבש.
אז הלכתי להתקלח.
במקלחת חשבתי על חבר שלי ששכר דירה,ועל זה שבעבודה שלי אני מרגיש שהיא זמנית כי איכשהו אני חושב שיש על צווארי חרב.
המאמן אומר לי את הדברים הבאים שאכתוב פה במהלך הפוסט.
אני: העבודה זמנית, אני רוצה לעבור דירה, ואני רוצה אופנוע, הכל ביחד מסוכן.
מאמן: הקשב לתמונה הגדולה יותר, צור לך את המטרות שלך, פרוש כנפייך. מעכשיו ועד שתמות יהיה לך חוסר בוודאויות.
אני: אף אחד לא מתכוון לפטר אותי. עוד חודש אחד כזה ואני קונה לי אופנוע.
אני: השלב הבא, יד ביד עם כניסה לעבודה סדירה, תכין לך את הדירה שאתה רוצה. אתה צריך חדר לישון בו ועוד חדרון לצלם בו, זה כל מה שאתה צריך, בקונסטלציה כזו או אחרת.
מאמן: תעבוד תרויח. צור לך הזדמנויות חדשות. אל תוותר על הגשמת החלומות שלך, בסופו של דבר אתה תחייה מהם.
מאמן: יעלו לך פחדים ודאגות, תהיה מוכן.
אני: Remember

אני פותח בזאת את "תכנוני 2006".
לא צריך לחכות עם זה עד חג המולד.

בשנת 2006 יהיה לי אופנוע. אופנוע יכולת.
בשנת 2006 אני עובר לדירה משלי. דירת העצמאות.
בשנת 2006 תהיה לי עבודה (או עבודות) שמבטאות אותי.
בשנת 2006 אני אצור לי מערכת יחסים. יחסים של הגשמה.

חצי שנה.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 3/12/2005 22:07   בקטגוריות זכור  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)