לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2005

10 דברים שלא ידעתם על הערב שהיה לי


1- גם היום רציתי סקס כמו באותו יום. הפעם זה היה סקס אחר. קצת אחר.
2- כמות המקומות שהייתי בהם: ביקור אצל עומר בסאמפל ל10 דקות, שעה וחצי בברקפסט, שעה וחצי באברקסס ועוד שעה וחצי שוב בברקפסט.
3- כשאתם יוצאים עם מגה בייב כמו הבחורה שיצאתי איתה היום (היא מגה בייב בעיקר באישיות, אין לי דרך אחרת להסביר את כמות הבחורים שמתחילים אליה) אל תכירו לה בחור שהיא שמה עליו עין.  זה קרה כך: הלכנו מהברקפסט לאברקסס ופתאום עבר אותנו סקסיבוי עם עיניים כחולות ותלתלים. יותר מאוחר הוא נכנס בשערי המועדון. הלכתי אליו להתחיל איתו בשבילה. זה הצליח.
הם היו יחד את כל הזמן הזה. הבעיה היא שאני נותרתי לבד. ואני לא אוהב להיות לבד.
4- כשיצאנו משם היא סיפרה לי שהוא רצה ממנה סקס. כלומר רק סקס, ואז היא שאלה אותי מה יש בה שאלה כל הגברים שהיא מוצאת בחיים שלה, או במילים שלה "מה אני משדרת?"
5- הלכנו לאכול נקניקייה כשהיא פתאום עלתה על התשובה. כלומר לא היא עלתה, היא פשוט היתה עצמה ואמרה: "יוווו, לא משנה לי מה, כל מה שאני רוצה זה אני רוצה לזיין את ר".
6- התשובה, למי שלא הבינה היא,  שכשמוכנים להשתמש בבנאדם [אני יודע שהמילה "להשתמש" עושה לכם חררה] לצרכי סקס, אלה, בין השאר, הגברים שאתן תפגשנה. תפסיקו להיות תמימות- אנחנו פוגשים את בדיוק את האנשים שפורטים לנו על המיתרים.
7-  בלי שום נימה של ביקורת, אני למשל, לא פוגש אף אישה לצרכי סקס, יכול להיות שזה בגלל שאני פשוט לא מסוגל לעשות את זה עם אשה סתם ככה [או בעברית- לא מוכן לסטוצים]? אני פוגש המון נשים חוץ מזה.
8- היום, אחרי המון המון זמן, הרגשתי שאני מעמיד פנים. בתחילה זה היה באברקסס, כשהאמת- שיעמם לי לבד, ואחר כך שוב בברקפסט, הרגשתי שאני מזיז את הגוף שלי אבל הלב שלי לא שמח, הרגשתי שאני רוקד רק כי יש מוזיקה או כי אני אמור לרקוד.
עצרתי. התיישבתי. הסתכלתי על הדיג'יי מדג'ה, הקשבתי רגע למוזיקה. ג', המגה בייב, היתה מותק, היא דאגה לי, בין כל הגברים שהקיפו אותה. היא היתה מותק.  חוץ מזה, כשהיינו יחד ממש נהניתי איתה. רקדנו יחד גם כשהמוזיקה לא היתה משהו מתוך עמדה שאנחנ ורוקדים ורקדנו בכוונה בהתלהבות- זה הצליח, התלהבנו, ואז אנשים הסתכלו עלינו בהערצה גלויה, הם רצו את הסם שאנחנו לקחנו גם. (לא)
9- זה היה יפה אבל גם עצוב. כשנכנסתי לַמיני מצברוח שלי נהייתי מודע לעצמי. כשאני מודע לעצמי קשה לי יותר לרקוד ולהשתחרר, חוץ מאשר כשהדיג'יי שם את סמק מיי ביץ' אפ של הפרודיג'י.
10- ראיתי היום בחורה שליטפה את הבחור שלה בעורף. נמסתי.  העקב אכילס שלי נמצא שם, וכל מה שצריך לעשות כדי לרכך אותי זה לעסות.
(11- היום סיפרתי למישהי שאני אוהב להיות רך ושרכות עושה לי את זה עמוק ומתוק בתוך הנימים. היא אמרה לי שגם לה זה עושה את זה).
12 ואחרון- היום למדתי משהו על זוגיות,  מתוך שלא לשמה, למדתי שאם אני מרגיש טוב עם מישהי כדאי לי מאד לוותר על להסתכל לצדדים. הייתי עם ג היום, הרגשתי איתה ממש בנוח, מוזר יותר (וטוב יותר), הרגשתי איתה כמו שאני מרגיש כשאני יוצא עם אחותי. לקראת הסוף רקדתי איתה, בכל פעם שהתרחקתי ממנה והלכתי לשזוף את עיני בנשים אחרות הרגשתי ניכור. כבר אמרתי קודם שהייתי מאד מודע לעצמי הערב. ניכור ניכור ניכור. ואז שבתי אליה ורקדנו. לא הורדתי את העיניים ממנה. רציתי לרקוד רק איתה. זה עשה לי להרגיש טוב. כמו נוסחה מתמטית זה עבד. הסתכלתי עליה נהניתי. הלכתי ממנה, לאיבוד.
למדתי מזה על זוגיות.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 10/12/2005 04:40   בקטגוריות ימי סקס  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)