לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2005

מחפש לוקיישן


בתור סוג של ברטר הציעו לי החברים החדשים שלי לבנות לי את האתר מההתחלה. שמחתי.
אתמול נפגשנו והתחלנו לעצב את האתר. הוא יראה קרוב מאד לאיך שעיצבתי אותו מלכתחילה אך יהיו בו שיפורים כגון ג'אווה ויכולות עידכון קלות למדי בשבילי.
אחד הדברים שיהיו בו יותר זה תמונות. אתמול הורדתי קצת את הרסן הביקורתי שלי ושלחתי עוד תמונות למעצב שלי כדי שישים אותן כבר. אני אצטרך לחשוב טוב על התפריט שלי ואילו תמונות יהיו בכל שורת תפריט.

בנוסף, אני עומד לפני פרויקט צילום נוסף. הבעיה עכשיו היא מציאת לוקיישן מתאים.
אחד המקומות הקלאסיים הוא שדרות רוטשילד.
הבעיה המרכזית שם היא שאין איפה להחליף בגדים כי זה רחוב. עוד בעיה היא שאין לי יכולת להוציא את האנשים שיעברו שם מהפריים שלי. אלא אם כן אני אחליט שאנשים נוספים כתפאורה מקרית זה משהו שהולך טוב. זה כנראה לא יקרה בימי חיי.
בעיה נוספת היא שבשדרות רוטשילד יש עצים ורוב השדרה מוצלת הלכה למעשה.
אכן תמונות קשות.

אופציה אחרת שעומדת מול עיניי  היא לצאת אל הטבע. אחד המקומות אליהם הייתי שמח לסוע, שוב, זה לרמת הגולן. יש לי את הפריים בראש, לא רק פריים, יש לי לפחות 3 לוקיישנים היסטריים שכוללים נוף מטריף, רוח טבעית ושמיים שמיים שמיים.
זה כנראה לא יקרה בקרוב.

כנראה שאסע לאזור שפיים. יש שם המון טבע.
אופציה נוספת היא האזור שבין ההלכה לרכבת ארלוזורוב. יש שם מספר נקודות חן עם רקע מתאים.

בקיצור, לוקיישן.
אני אשמח לקבל הצעות.
הקריטריונים הם: אור, נוף סקסי ואיזושהי יכולת לפרטיות (בטבע יש פרטיות)

נכתב על ידי יוזף ברויר , 12/12/2005 13:16  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)