לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2003    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2003


לפני יומיומיים רציתי לשנות את שם הבלוג שלי

היה לי שם מבריק לבלוג שלי

אבל לא רשמתי אותו

עכשיו אני לא זוכר אותו

זה היה שם מבריק

 

עכשיו אין. עד שיחזור.

מחר אני הולך לעבוד. הם שאלו אותי איזה משקאות צריך שיהיו, הצעתי להם, זה היה נחמד. אני ממש אתפוס שם בעלות, יהיה טוב.

אני צריך לחשוב על הכנת "משקה בית" שיהיה בחינם או במחיר מוזל ואין לי כל כך רעיונות, חוץ מאשר ללכת לשם ולהתנסות.

מחר אני מאד מקווה שיהיה עמוס, אני ממש רוצה להכין משקאות סופסוף.

 

ברברה שלחה לי שנה טובה. ברברה. לא דיברתי איתה אלהים יודע כמה זמן. היא הפסיקה לדבר איתי בערך בינואר שנה שעברה. די מפתיע. פשוט הפסיקה לענות לי לטלפון, לא ענתה לי למיילים, כלום, פשוט כלום.

 

אז עכשיו- אני הולך לנסות לעשות את העבודה שיש לי להגיש למחר- אני מקווה שיהיה בסדר.

נכתב על ידי יוזף ברויר , 30/12/2003 19:01  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)