לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2003    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2003

אנשים שניתקו איתי קשר


ככל שאני גדל אני מכיר עוד ועוד אנשים ש:

 

אני אספר לכם, טוב, הראשון, כבר סיפרתי לכם, צ' קוראים לו, הוא בנה איתי את האתר שלי הנפלא ויום אחד אחרי שנה ומשהו של חברות איתי החליט שזהו- הוא לא סיפר לי ל מה, פשוט התנתק ונכנס לדיסטנס. שום למה, שום שלום.

 

השנייה היתה ברברה. את ברברה הכרתי בלנדמרק, אישה מופלאה הברברה הזו, יהודייה אמריקאית מליונרית, כשנסעתי לאחותי בניו יורק פגשתי אותה בלאס וגאס אחר כך והיינו בקשר, ואז גם התחלנו לעבוד ביחד בלנדמרק , אבל אחרי לונדון, לונדון, אחרי לונדון היא פשוט הפסיקה לענות למיילים שלי, הפסיקה להתקשר, הפסיקה הכל. פתאום היום אני מקבל ממנה מכתב בדואר - שנה טובה היא שלחה.

זה מעניין, שמתי לב שאני מתחיל לצבור אנשים שפשוט מנתקים לי. וזה לא שהייתי בכסח איתם, הייתי איתם ביחסים נפלאים ובום.

עמית אמר לי שאני לא יכול להכיל אותו

ונראה לי שזהו.

 

מישהו יכול להגיד שאני עיוור ליחסים.

אז שיגיד

אני את הקשרים שלי לא מנתק, אני משלים אותם.

 

אפילו עם אבא שלי, שעשיתי את זה בטלפון,כשהוא אמר לי שהוא לא רוצה קשר איתי, הוא אמר את זה ואני קיבלתי את זה, והיה לזה הקשר, וזה היה בתוך שיחה, וזה לא היה ניתוק. מאד מעניין מה שאני אומר. מאד מעניין.

 

נכתב על ידי יוזף ברויר , 30/12/2003 22:12  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)