לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2005

הבנתי


אמא נסעה ועכשיו אני לבד.
אני מרגיש איך העבודה במקום הנוכחי מתקרבת לסיומה.לא נותנים לי פרויקטים חדשים.
אתמול הבנתי שהדרך להגיע ללבבות האנשים זה להיות איתם ישיר, דוגרי וחסר טאקט. הבנתי את זה תוך כדי הליכה.
הבנתי שאני אקנה את האופנוע, גם אם זה אומר שכל ינואר אני אהיה בלי כסף.
הבנתי שצריך לעשות צ'קליסט יומי כדי לראות איפה אני עומד ואיפה אני רוצה להיות מחר ומחרתיים.
הבנתי שכל הדיבור שלי מכוון כדי לדבר ישיר עם אנשים. זה לא נוח להם לפעמים. אבל מצד שני זה נאמן למקור, זה המקור.
לפני כמה ימים הבנתי שאני זה אחד שרוצה להכיר יותר אנשים ובמקביל אני רוצה להכיר אנשים יותר.
למדתי לאחרונה משהו על נשים. אני כנראה צודק בעניין הזה, אבל אני לא ממש רוצה ליישם את מה שלמדתי. אני מעדיף להשאר כמו שאני, גם אם זה יפריע/ינתק/יעצור יחסים.

עוד מעט חנוכה. עוד מעט חג המולד.
שבעה ימים ברציפות שאני נמצא כל יום בתל אביב וכמעט כל יום יוצא.
אתמול כשהייתי בתל אביב הכנתי פסטה עם רוטב עגבניות.
היה טעים בצורה אקספשנלית
נכתב על ידי יוזף ברויר , 22/12/2005 10:35  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)