לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2005

על ההספק


לפני כמה ימים התקשרתי לצלם אופנה ששמעתי מחבר שהעוזר שלו עוזב. הוא היה קריר ואמר שהוא אומנם עוזב אך עוד לא.
הודיתי לו על השיחה וניתקתי. יום אחרי זה הוא שלח לי שתי הודעות סמס בדבר רצונו לפגוש אותי.הוא אמר שיודיע לי מתי. אתמול הוא הודיע לי מתי.

כבר כמה ימים הסתובבה בראשי מחשבה סוציולוגית על התפתחות הפרטיות והחשיפה ברשת האינטרנט. ידעתי שיש לי מה לומר על זה. אתמול אחרי שסיפרתי את הרעיון ישבתי באחת בלילה וכתבתי אותו. שמתי אותו על PDF. בבוקר שלחתי אותו לשלושה אנשים שיקראו. שתיים התלהבו. אחד אמר אוקיי. מוהנדס. רציתי לשלוח אותו למכר ותיק שקיבל משרת עורך באחד העיתונים אך לא תפסתי אותו. חשבתי לעצמי שהגיע הזמן לדלג לביצה של הגדולים. אבל הוא לא ענה. שלחתי את הקובץ למקום הרגיל שלי. אחרי שעה ביקשו ממני את הקובץ המקורי, שיוכלו להעתיק. אפשר לומר שקנו ממני את הרשימה.

היום בבוקר התקשר אלי אחד החמודים שבונה לי את האתר. שאל מה אני עושה בערב. שאלתי אותו בחזרה. נפגשנו שלושתינו ונסענו להרצליה. עוד תמונות שלי יתפרסמו באתר שלו.
מאוחר יותר, כשכבר הייתי בבית הוא התקשר שוב. זה היה שעה וחצי לפני שפגשתי אותו. הוא אמר שהם ממשיכים בקמפיין והוא רוצה שאצלם את התמונה הראשית לקמפיין. הוא זרק לי את המספר שהוא ביקש שישלמו לי. הוחמאתי. אמנם הסכום הזה עבור העבודה הזו הוא פחות ממזערי, בקנה מידה של צלמים מקצועיים, אך בהינתן שאני זה אני והוא זה הוא הסכמתי לקבל את הסכום הזה. אחר כך נסענו לצלם.

אחר כך התקשר אלי העורך של אחד המדורים במקום הקבוע שלי ושאל אם אני פנוי מחר. אם אתה משלם אני פנוי עניתי לו.
אני משלם הוא ענה, וסגרנו להפגש מחר לעוד קצת צילומים.

היום בעבודה הייתי צריך לקבוע פגישה למען הפרויקט שלי. הפגישה הזו חשובה כי היא תקדם את כל הרעיון ותעלה אותו על פסים רציניים עוד יותר ממה שהוא נמצא כבר כעת. הבטן שלי אמרה לי שאני צריך את הפגישה הזו ביום ראשון, מקסימום שני.
כשהמזכירה התקשרה אלי היא אמרה שאין מצב ליום ראשון שני שלישי ואפילו כבר לא חמישי ושכדאי שנדבר כבר על שבוע אחר כך, החל מיום שני.כשאמרתי לה שדברים זזים מהר בעסק הזה היא לא השתכנעה. כשאמרתי לה שאני צריך ללכת להתייעץ עם השותפה שלי בעניין ושכל העניין לא מתאים לי היא נסוגה ומצאה פתאום חור בלו"ז שלה בדיוק ביום שני הקרוב כמו שרציתי.

אני יוצר את מה שיש לי
נכתב על ידי יוזף ברויר , 23/12/2005 00:37  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)