לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2004

dear il postinno


איל פוסטינו יקר

 

היה לי היום לא משהו בעבודה.

הייתי בבר ובקושי היתה עבודה.

היה פשוט משעמם.

הם עושים ניסויים בימי שישישבת. אני מתחיל לא לאהוב את זה אבל אני עדיין מקבל ניסיון אז יופי לי, חוץ מזה הכסף חרא וחוץ מבנאדם אחד כולם בסדר.

נתחיל להתמקצע על כל הכנות הקפה שוקו ושאר דלפונים ונעבור לדבר אחר שיהיה יותר טוב. אני רוצה יותר אלכוהול ופחות קפה. תנו לי אלכוהול ואני מאושר.

 

מקווה שהשביתה תיגמר כבר. אני רוצה להזרים את הכסף לבנק כבר, זה הרבה כסף שמחכה לי .

חוצמזה שאז פתאום תיפתח לי אפשרות לאבטח שזה ממש טוב. אמנם לא אלכוהול, אבל הרבה יותר כסף, הרבה יותר.

 

המחשב שלי השתגע לגמרי

היה עליו וירוס.

עשיתי טעות

במקום לתת לנורטון למחוק אותו- מחקתיו בעצמי, ועכשיו בכל פעם עולה לי הודעת רוח של נורטון שיש לי וירוס כשבעצם אין לי- מה אעשה- אפרמט? זה דפוק, דפוק מאד.

 

הבחור התקשר אלי בסילבסטר רצה שאעבוד אצלו- סירבתי מתוקף מחויבות, אתקשר אליו מחר, אנסה לקבוע לי כבר משמרות, חבל על הזמן.

 

יואבי קצת כועס עלי, רוצה שיהיה בסדר בינינו, רוצה לתקשר איתו, רותה שהוא לא יעלם.

הקשר עם אורי מתחזק, אני מאד אוהב את זה.

אתחיל גם עם גיא.יכול להיות מאד כיף.

 

רוצה להתחיל עם העבודות שיש לי להכין כבר, אני מתמזמז, מרגיש מיזמוזים אולי יתר על המידה, מעט קונטרסט?

 

 

היו נכנסו אופנוען וזוגתו לערב, היה להם דייט ראשון. אמרתי לקרן המלצרית שהיה פאסון בכניסה שלהם. שאלה אותי מה זה פאסון? אמרתי לה שזה כמו וואסאח. שאלה אותי מה זה וואסאח?

מה אני אגיד לה כשהיא לא יודעת מה זה פאסון? כאילו- פאסון. כאילו, דה?!

 

אחותי באה עוד שלושה ימים.

היא כבר בנאדם וחצי, יהיה מצחיק. מחכה לה.

 

מתגעגע לאחרת עכשיו, אני די נמשך אליה, היא די סקסית, היא באה לבקר אותי היום, כל כך ריגש אותי. בּובּויי

 

זהו יומני היקר, איל פוסטינו שלי, זהו. עכשיו לך לישון איש, לך לישון.

 

 

 

עוד דבר אחד, תענו על השאלון- אני כתבתי אותו

נכתב על ידי יוזף ברויר , 3/1/2004 03:37  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)