לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2006

המשפט


בימבלונת (האתר שלי) , 02:15 23/1/2006:
אתה לא נשמע לי מתנשא
אתה נשמע לי קצת בודד, לעומת זאת.

יוזף (האתר שלי) , 07:58 23/1/2006:
יקירה,
בדידות אינה מצב אובייקטיבי,
לפחות לא במקום שאני נמצא בו

בימבלונת (האתר שלי) , 10:22 23/1/2006:
מתי היא כן אובייקטיבית?
ומה זה משנה אם היא אובייקטיבית או לא אם אתה בודד?

יוזף , 12:44 23/1/2006:
היא אובייקטיבית אולי במצב אפס
אבל אינה קיימת במציאות.
במציאות יש שולחנות, כסאות, דלתות, עצים, מכוניות. אפילו רוח, גז, נוזל, חלקיקים מיקרוסקופיים ועוד...
אין דבר כזה בדידות, כמו שאין שיעמום, כמו שאין לחץ (או להלחיץ), כמו שאין אִיוּם...
אלה אינם דברים של אובייקטיביות אלא דברים של תחושה אישית, כל אחד תופס אותם בצורה שונה ויש כאלה שגם אינם חשים אותם או את חלקם. ולא כי הם לא מסוגלים לחוש או לא מחוברים לתחושות ולרגשות שלהם אלא כי אפשר לתפוס דברים גם בצורות אחרות, לא "רגילות" שמאפשרות לאדם יכולות חדשות במי שהוא בתור אדם.

בימבלונת (האתר שלי) , 02:05 24/1/2006:
זה שאתה לא יכול לדעת את "ההרכב" המציאותי שלה, זה לא אומר שהוא לא שם.
מי יודע מכמה סרטונין ודופמין ומעברים חשמליים בניורונים מורכבת הבדידות.?
אבל עד שנדע לפורר את המין האנושי לכמיה, אני אסכים איתך, אבל עדיין.
אובייקטיבי או לא - אתה בודד?

יוזף (האתר שלי) , 06:36 24/1/2006:
התשובה שלי הולכת לסבך אותך, ראי הוזהרת:
קודם כל- התשובה שלי היא לא.
אחרי זה:
יום אחד בגיל 18 וקצת לפני הגיוס למדתי שיש לי שיחה מוסתרת מגיל מאד צעיר (שאני לא יודע לתארך) שמנהלת לי ומכתיבה לי את חווית הבדידות.
אחד הדברים הראשונים לעשות היה להבין את השיחה הזו, לקלוט את ההיקף שלה, להבין את כל המילים שמרכיבות אותה, ואז לתת לה שם.

אחד הדברים שהבנתי הוא שהבדידות כמצב (אם מסתכלים עליה במופרד מהמציאות) היא תוצר של השיחה הזו, שיחה מגיל צעיר ביותר.
זו שיחה שהמינוח שלה נקרא "המשפט" או the sentence.
השיחה הזו, המשפט הזה, כשמו כן הוא- זה משפט, וזה משפט; it is a sentence and it’s a sentence, כמו בבנית משפט וגזר דין.
זה המשפט שלי וגזר הדין שלי.

it’s complicated
but
it’s not

הסתבכת?
נכתב על ידי יוזף ברויר , 24/1/2006 06:36  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)