לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2006

על מה יום מיומיים


ימים לא קלים עוברים עלי אבל אני לא מרגיש לבד.
אני גם ישן טוב בלילה ומתעורר מוקדם בבוקר והולך לעבודה.
כשיש מסגרת הכל קורה בתוכה, גם ההצלחות וגם המפלות.
מסביבי נשים בוכות, ואיכשהו
הכל קשור אלי.
אתמול בלילה שתיתי המון המון שרי הרינג עד שהשתכרתי ונרדמתי.
מה זה המון? אני מעריך שחמישה שוטים בערך. הייתי במיטה והתחלתי להרגיש טוב. היה לי חם ולח.
זה היה סיום מצויין ליום קשה.
שלשום כתבתי פוסט על נייר. בגלל שלא היה לי רגע אחד פנוי לעצמי וגם לא רגע אחד פנוי על מחשב לא הצלחתי להעתיק אותו לכאן. רציתי.
כולם דואגים לי בגלל האופנוע
זה משא כבד על כתפיי.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 1/2/2006 10:46  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)