לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2004

אחות נוסעת


אחותי נוסעת היום, היה לנו ממש קצר, הימים עברו בטיל, הייתי באוניברסיטה (מעט) או שהייתי בעבודה (ארבעה ימים רצוף) או שהייתי אצל חברתי או ש... אבל קמנו ביחד ואכלנו ארוחות בוקר ביחד, והיא באה לבקר אותי בקפה, ויש את היום.

 

היום יש לי ראיון עבודה בקפה נואר- כולם מתלהבים מהמקום הזה, העיניים נפתחות פתאום כשהשם עולה, שמתי לב לזה, זה בדיוק כמו לומר שאני עושה תואר בקולומביה או בהארוורד, או ב MIT, באותה מידה אני יכול לומר שקיבלתי 790 בפסיכומטרי או שאני טס לניו יורק עוד שבוע- הכל הבל הבלים- כולכם- תִירַגוּ.

 

חבל לי שהיא נוסעת, גם לאמא שלי חבל, ולאחותי חבל עוד יותר. 3 שעות אחרי שהיא נוחתת יש לה פגישות כבר.

 

אז עכשיו אני הולך לשבת איתם במטבח, כדי לא להחמיץ רכילויות ושאר גוד טיים עם אחותי.

 

סלמת.

נכתב על ידי יוזף ברויר , 18/1/2004 10:16  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)