לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2004

תמונה של רבע שעה


פגשתי עכשיו את אילן, התקשרתי לבועז הוא הציע לי עבודת שומר ב20 שח- סירבתי,

 

התקשרתי לנאור בפעם האלף, שאלתי מה קורה ולמה הוא לא בקשר איתי ומה עם העבודה- אני מחכה כבר המון זמן- אולי אלך להיות מאבטח בהרבה כסף לשעה.

נראה מה יהיה עוד 40 דקות.

 

גם התחלתי לראות את הפרק השני ואני הולך לסכם אותו הערב ולהתחיל לעשות את הפאקינ' עבודה שלי כבר.

לפני בחינות זה זמן מצויין להכין לוח זמנים.

 

פתאום לפני השער של האוניברסיטה קוראת לי מישהי- שירתה איתי בצבא. ואז בשער מישהי קוראת לי בדיוק כשאני פותח את התיק שלי לשומר- עוד מישהי מהצבא.

 

סתם תמונה של רבע שעה.

 

קניתי אתר לאמא שלי- אני אפרסם אותו ברגע שאעלה אותו לאויר- הוא מהמם לטעמי, מרשים ביותר, ואותי הוא מרגש.

מחר יש לה יומולדת 56 ואתר זה בדיוק מה שיעשה את זה מדליק. אני הולך לעשות לו יחסי ציבור מטורפים.

 

היאח הידד

נכתב על ידי יוזף ברויר , 20/1/2004 16:03  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)