לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2006

המסע השני מתחיל


אני בצום
מחר בבוקר אני עושה בדיקת דם.
את הדיאטה הקודמת שלי הפסקתי באוגוסט 2004 כשאני שוקל 75 קילו- דיאטה של 12 קילו, שזה קילו אחד מעל מה ששקלתי כשהייתי בן 18 וחצי והתגייסתי לצבא ההגנה.
היום אני שוקל 84 קילו, שוב, שזה בדיוק המשקל שאיתו השתחררתי.
הנה חישוב מהיר- למי שלא הבין:
גיוס- 74
שלוש שנים אחר כך- 84
שלוש שנים אחר כך- 87
חצי שנה אחר כך- 75
שנה וחצי אחר כך- 84

ועכשיו קצת הגיון: את הדיאטה לא עשיתי מתוך רצון להרזות. אמנם היתה לי כרס קטנה, שהפריעה לי, אבל לא מספיק כדי לעשות איתה משהו. הדיאטה שלי היתה מסיבה אחת. טוב שתיים. טוב שלוש, אבל ממש טובות.
היתה לי רמת שומנים בדם שהיתה כפליים מהמותר. רמה כזו גרמה לכבד שלי להראות סקאלה של תפקודים לקויים.
הסיבה השלישית, אני אמנם רוצה לשתף אותה, אבל אני מתבייש. באמת שאלתי את עצמי מתי אגלה לכם מה זה אומר ולמה "באמת" עשיתי את הדיאטה.
אגב, משומנים בדם הייתי מת בגיל 30 מהתקף לב עקב סתימת עורק מרכזי, אבל זה כבר זניח לעומת מה שהטריד אותי באמת.

אז אני בצום.
כי מחר אני עושה בדיקת דם. והאמת שמהיום כבר ב6 וחצי בערב אני בדיאטה שלי. שהתחילה היום.
אני יוצא למסע- מס' 2.

אני יודע שהעיסוק בגוף הוא נושא מרכזי אצל נשים. האמת שיש גם כמה גברים שזה מעניין אותם. אני רוצה לספר קצת על הדיאטה שעשיתי. זאת היתה דיאטת משמעת, ויותר משמעת היתה לי, יותר אהבתי את עצמי על זה שאני עומד במילה שלי עד כדי שגם אם אכלתי משהו שלא הייתי אמור לאכול, ליטפתי לעצמי את האגו והרגעתי את עצמי בטיעון של "פעם ב.. מותר".

קודם כל מה אסור:
פחמימות רגילות: לחם שחור/לבן, לחמניות, פיתות, פיצות, ביסלי, בורקס, ג'חנון, כעכים
סוכרים: שתיה קלה מחוץ לתחום, מיצים סחוטים מפירות אסורים, שוקולדים וממתקים עם סוכר, עוגות
פירות: אסור יותר ממנה וחצי פרי (אלהים יודע איך מודדים מנת פרי)
אלכוהול: בשביל זה יש חברים, אני על תקן נהג תורן. אסור.
בשר אדום: אחרי הדיאטה מותר. סאלאמי בפעם אחרת.
עוף: אסור לאכול את העור שעל העוף, גם אם זה טעים.
זיתים: אסור שיהיו כבושים

מה מותר:
פחמימות מורכבות: לחמים מלאים עם דגנים וכדומה, מותר גם לחם קל פשוט, תפוחי אדמה, גרנולה (הגעתי למצב שהייתי הולך לקנות חומרים בשוק ועושה גרנולה בתנור, הפעם נשפר את המתכון), חומוס, גרגרי חומוס (מנה שהיתה עיקרית אצלי בתפריט), פסטות- כן כן כן, אבל עם קצת שמן זית. לרוב הרוטב הוא המסוכן- עם סוכר/שומן (עגבניות/שמנת)
סוכרים: שתיה דיאט מותרת, סוכריות עם סוכרזית
עוף: כן תודה, פסטרמה דלת קלוריות
חלבי: לבנה (גד, עם שמן זית וזעתר, בצד ירקות חתוכים וזיתים פשוטים חננות)
דגים: עדיף הרבה אבל מזן מסוים שאיני זוכר כרגע. ברירת מחדל: טונה (שמן/לא שמן לא קריטי, העיקר שיהיה טעים). הייתי אוכל מנות מטורפות של טונה
ביצים: אחת, פעם ב.
אורז: בוסמתי
ירקות: מגלים כמה ירקות ירוקים עושים טוב לגוף.


אבל הדבר הכי מדהים בדיאטה שלי היה זה שרשמתי כל מה שנכנס לי לפה.
אין משהו שעוזר לשמור על המסגרת ועל המשמעת יותר מאשר לרשום. זה עושה פלאים. זה נותן מימד חדש של הסתכלות. פתאום נהיים מודעים. תיעוד.
מודעות לפנים!

בריאות והצלחה

תוספת:
היום הזמינו אותי להציג צילומים שלי ברוטנברג בגן החשמל.
אני חושב שאני אעשה את זה.
אני רוצה.
אבל גם אין לי הרבה כסף להשקיע
אבל זו תערוכה. ראשונה. ורוצים אותי.
אחחח, היקום
נכתב על ידי יוזף ברויר , 12/2/2006 23:41   בקטגוריות המסע 2  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)