לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2006

יום יומי


אני לא יודע לדבר ב"קל" וב"קשה".
אבל אני יודע מתי משהו עובד ומתי הוא לא.
הבוס שלי עצבני. יש עליית מחירים מטורפת של חומר הגלם שהוא עובד איתו וזה עושה אותו עצבני כי הוא צריך להעלות את המחירים לכולם.
לכן, הוא מסתובב עצבני במשרד ואני כל פעם מרגיש צורך להיזהר.
התפקיד שלי כולל ישיבה בלתי נגמרת באינטרנט. חיפוש מידע וכאלה. אבל כשהוא נמצא לי בחדר אני מפסיק לעבוד, חושש שהוא עוקב אחריי וזה משתק אותי. זה ככה כבר שלושה ימים.
היום הגעתי ב8 ועשה לעבודה במקום בשבע וחצי ואני הולך להשאר עד מאוחר כדי לדבר עם ארצות הברית בענייני קניות, כך שאני מרגיש שעד אז אני קצת מובטל.

 

לא נורא.

 

הדיאטה שלי שהחלה אתמול היתה קצת קשה הבוקר בדרך לעבודה. הרגשתי חלש וראיתי שהעיניים שלי משדרות עייפות.
לארוחת הבוקר שלי ב- 8 ועשרים אכלתי
מנת חומוסים (רבע קופסת שימורים)
ביצה
שתי פרוסות לחם עם לבנה
חצי עגבניה
חצי מלפפון

 

לצהריים של שעה 12 אכלתי
קופסת טונה,
3/4 קופסת חומוסים
מלפפון
עגבנייה
שתי פרוסות לחם

 

האמת שזה היה מצויין. החומוס תוקע את המערכת היטב ומנטרל את תחושת הרעב.
עוד הבחנתי שאמנם מרגישים צורך להכניס משהו לפה כל העת אבל דווקא זה שאסור מוריד את התחושה הזו (ולא מעלה, נוסח התפוח האסור).
שכחתי את זה, אבל הנה למדתי את זה שוב. זו הסיבה למה בפעם הראשונה היה לי כל כך קל.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 13/2/2006 12:41   בקטגוריות המסע 2  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)