לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2006

שתיקה רועמת


אחרי יומיים שלקחתי את אמא שלי מהאוטובוס ומהעבודה, היום לא לקחתי אותה.
היא הגיעה הביתה חצי שעה אחריי ושתקה. הלכה למטבח והכינה לעצמה לאכול.
ואז אני נהייתי רעב. חיפשתי מה לאכול. האם שוב אוכל חומוסים וטונה? אין מצב
חתכתי לי סלט עם ירוקים ועם אבוקדו. בד בבד הכנתי לי תירס טעים של סנפרוסט שמפתיע לטובה פעם נוספת.
בנוסף אמרתי לעצמי שאין מצב ששוב אוכל ארוחת ערב המתפוררת בגופי תוך שעתיים. הוצאתי את תפוחי האדמה מהשק והכנסתי לסיר, להכין לי פירה, ועל הדרך הכנתי לי טחינה נהדרת בכמות גדולה שתספיק לי לפחות לעוד יומיים שלמים.

קיבלתי היום את תוצאות הבדיקה שלי. באופן מוזר צדקתי וטעיתי. הנתונים שלי טובים באופן כללי. הנתונים שלי טובים, הם כולם בנורמה חוץ מנתון אחד HDL. העניין עם הHDL הוא שזה נקרא הכולסטרול הטוב, שמוריד סיכויים לחלות בהתקף לב, לעומת הLDL שנחשב "רע" בכך שהוא, כשהוא מצטבר ברקמות... בום.
בכל אופן, מאז לפני יומיים, אני מרגיש טוב יותר. טוב לי שאסור לי לאכול כל מיני דברים. טוב לי, כי כל שאר הדברים שאני אוכל, אני יודע שאינם טובים לי. כן, הם טעימים, משביעים... אבל לא טובים לגופי. אני שמח שהכבד שלי בסדר.
מצד שני- יש לי שומנים בדם, זה כן. נו, אני אוהב להיות צודק.


מה נקודה שלי אתם שואלים?חייבת להיות נקודה?

ונעבור לרכילות:
היום אכלתי ארוחת בוקר רק ב10 בבוקר. אכלתי חומוסים עם קצת עגבניה מלפפון וביצה קשה (כן,כמו אתמול).
בשתיים עשרה כבר ירדתי על שאר החומוסים, עם עוד שתי פרוסות לחם וקופסת טונה והירקות שהבאתי.

זה די מדהים כשאוכלים פחות, זוכרים הכל.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 14/2/2006 19:25  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)