לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2006


שוב לא נפגשתי עם רוני היום.אמא שלי עברה עקירה והיו לה תופעות לוואי. היא ביקשה ממני לא ללכת. אז הודעתי שאני לא מגיע.
אם אתם רוצים לשמור על אינטגריטי, כשאתם נאלצים לבטל התחייבויות שלכם תודיעי הכי מהר שאתם יכולים, אנשים יעריכו אתכם על זה. אבל לא בשביל שיעריכו אתכם, אלא בשביל שאחרים לא יחכו לכם, זה מכבד אותם, והם מכבדים אתכם.
היא ביקשה שאשב לידה. התיישבתי לידה, חיבקתי אותה והיא בכתה ורעדה מרוב כאבים. אז נזכרתי כמה אני אוהב אותה, כי מעולם לא חדלתי.
אז כן, אני מרגיש טוב יותר, כי אפילו חיממתי אותה מרוב שהיה לה קר.

מעניין כמה אשקול כשאמדוד את עצמי מחר או מחרתיים. אני חושב שבאופן כללי אני דווקא מצליח.....

פתחתי עכשיו את החלון, כי לא היה אוויר בבית מרוב מזגן שחימם, אז היא אמרה לי שהיא רעבה. אז שאלתי אותה אם מותר לה לאכול, היא אמרה שכן. ואז היא אמרה "אני רעבה", "אני רעבה", "אני אוהבת להגיד שאני רעבה, אני רעבה".

אני מקווה שהשתחרר לי הפקק (שסתם לי את הכתיבה בימים האחרונים)
נכתב על ידי יוזף ברויר , 19/2/2006 21:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)