לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2006

מסתכלות פנימה ומבינות


יופי,
אכלתי היום שני סנדביצ'ים בבוקר, חומוסים עם טונה בצהרים עם תפוח אדמה (ובננה), שני ממולאים אחרי הצהריים, סלט כרוב ממכר שאני יודע להכין בלילה (עם הרבה שמן חומץ סויה ו-סומסום במחבת) ועכשיו אכלתי בננה ואגס בשל .
והאמת- אני אוכל כשמעמם לי, וזה מה שהדיאטה שלי מלמדת אותי, או יותר נכון צורבת לי בתודעה. זה נכון תמיד, זה נכון תמיד.

ביררתי היום בירורים ראשונים על תואר שני. בקרוב יהיו התפתחויות.
מנהל עסקים. אבל אני חושב אולי על יעוץ ארגוני? משהו ארגוני? נברר ונראה.

יש לי רשימה של דברים שאני רוצה לעשות, שאני רוצה להיות.
משום מה נראה לי שעדיף להשאיר את זה בשקט, לכונן דברים לעצמי, ואז, אולי לספר.

אין לי ספק שאני מהאנשים שיודעים (לעשות) הרבה דברים. זה מה שאני אביא לשוק העבודה, זה מה שיביא לי כסף.
הבנתי שאמנם אני יודע לעשות קצת מהרבה, אבל אני אתמקצע בדבר אחד שיוביל אותי קדימה והשאר יהיו עלי הכותרת שלי בעוד שהמרכז שלי הוא- הלב.

לסיום, בנימה קצת אחרת, אני רוצה למסור דשי"ם:
1- למיקה- על פוסט באמת מצוין
2- לפרגית- מזל טוב על האומץ שמצאת בתוכך
3- לאנליזה- שקורעת לכל הבלוגים את הצורה
4- לנאיבית- שעושה דברים נכונים בחיים שלה


עכשיו כשאני כותב את כל זה, אני מבין, יש מכנה משותף בין כל הכותבות האלה- הן מסתכלות פנימה ומבינות. הן מסתכלות פנימה.
כולן יפות, נשים יפות.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 19/2/2006 22:04  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)