לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2006


המשקל הודיע לי היום שירדתי בערך בין חמישה לששה קילו מאז ה12 בפברואר. עשרה ימים.
אני בשוק! רשמית!
טוב, אי אפשר לראות את זה אחרת מאשר שאכילה נכונה והימנעות של 99.98% מאכילת סוכרים מיותרים ושאר קיקיונות בין ארוחות עושה את זה. עכשיו אני שוקל בין 79-80 קילו' ואם בשומנים ושאר כולסטרולים עסקינן, אני כבר רגוע וטוב לי יותר.

מפה לשם, אצירת התערוכה שלי מתקדמת. היום פגישה מכרעת עם הבעלים שהזמין אותי להציג, סגירת עניינים אחרונים והזמנות יתחילו להישלח ברשימת תפוצה. מי שרוצה לקבל הזמנה שישלח לי מייל או שישים פה תגובה.

קיבלתי רעיונות חדשים לסטיילינג לצילומים שלי ביום שישי ואני מקווה שנצליח להסתדר במגבלות הקיימים. לצלם במקום שמצאתי יהיה פיצוצים לשיגוזים וירעיד את כל החברבורונים, אז- דברו ח-ל-ש...

הרבה זמן לא כתבתי פוסט בשתיים בצהריים של יום חול ועוד בבית. מה עוישם כשיש עוד חצי יום פנוי?
הצעות?
נכתב על ידי יוזף ברויר , 22/2/2006 13:58   בקטגוריות המסע 2  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)