לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2006

הייתי עייף


הייתי עייף ולמרות זאת, נסעתי הביתה. אני נזהר מלומר אך פגשתי היום אדם מדהים. אני לא קורא לאנשים מדהימים בדרך כלל, וזה לא שהוא היה כל כך מדהים באישיותו, יש לו כל מיני שטיקים לגבי מה הוא לא מוכן להגיד וכו', אבל האישיות שלו כל כך מרעננת, ולהכיר אותו יסב לי אושר אני חושב, מה גם שהוא יכול לתרום לי כל כך הרבה.

היום קראתי בספר שאהבה יכולה להתקיים רק איפה שקיים מסתורין. אנליטיקה לעומת זאת שואפת להפיג כל מסתורין ולשפוך אור על פינות לא נודעות. זה גרם לי לחשוב על הקונפליקט הטמון בי ביסוד- אני מאמין באהבה ואני אנליטיקן בהוויה. זו היתה מחשבה מעניינת.

זה היום השני בו אני עומד על שלי ולא מוותר. שתיים מתוך שתיים.


הייתי עייף, יוזף ברויר


התמונה הזו צולמה בדיוק לפני שנה וכמה ימים. איפה הייתי אז, ואיפה אני היום
נכתב על ידי יוזף ברויר , 28/2/2006 23:59   בקטגוריות תמונות  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)