לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2006

סוף שבוע נעים


קמתי היום מוקדם וקיבלתי את המכשיר שקניתי.
עוד נותר לי לקנות כבל נוסף שבאופן מזעזע לא קיבלתי ואצרוב לי את 17 אלף התמונות שלי בנחת.
אחותי אוהבת לומר עלי שאני אוהב גאדג'טים, כי לפני 5 שנים קניתי פאלם, כי לפני 3 וחצי שנים קניתי לפטופ, כי לפני שנה קניתי מצלמה. היא אומרת שאני פזיז בקניות שהיא יכולה לקנות בחו"ל ודרך איביי בהרבה יותר זול.
העניין איתה מתחיל בכך שפעמים רבות היא קונה דברים שאינם טובים או שאני לא מרוצה מהם. או אז אנחנו נופלים לויכוח העתיק של "תקנה בעצמך את הדברים". אז למדתי לא לבקש. במקום זה היא קונה לי חולצות ושאר כובעי צמר. מה רע?

אני נמנע מקניות. אף פעם אין לי כסף, גם אם אלה דברים שאני ממש צריך.עתים רבות, כשאני קונה סופסוף, אני קונה ממקום של "אם אני משקיע את הכסף, שווה לשלם עוד ולקחת את ההכי טוב". אין ספק. לעבוד זה טוב.
-
קמתי היום מוקדם. הטלפון צילצל.
זה היה רעיון מצוין.
בארוחת הבוקר אמא שלי הציעה לי שסופסוף אתלה את המדף השוכב בארוני וכך יהיה לי עוד מקום.
בנוסף, היא הציעה לי לזרוק את כל אוסף הקלטות שלי שהקלטתי מאז הייתי נער ושכולל 100 קלטות התופסות לי 2 מדפים בתוך הארון.
עכשיו זה אפשרי אמרתי לעצמי, יש לי צורב דיוידי.

אהבתי מאד להכיר את האדם שבמקרה פגשתי שוב אתמול.
אני עומד לבנות לי עמוד תאורה ולהקים מיני סטודיו בבית שלי.
רעיונות מצויינים עושים לי טוב.
האפשרות לצלם בבית בתאורה משלי שלא תעלה לי הרבה כסף פותחים לי אפשרויות רבות שכבר חשבתי עליהן שיזרימו לי כסף טוב אם אדע להשיג את הקשרים ולשווק את עצמי נכון.
-
זה הולך להיות סופשבוע מנוחה למרות שאני מתכנן לי כמה תכניות.
לנקות את האופנוע, לנקות את האוטו, לסדר לי את המדף בארון, לצלם, לבלות ולקרא.

סוף שבוע נעים
נכתב על ידי יוזף ברויר , 3/3/2006 11:38  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)