לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2006

sophisticated simple


יש לי יום מגניב וזה סופי.
הדפסתי היום חלק מהתמונות שלי בהדפסה דיגיטלית והן יצאו ממש אבל ממש טובות.
טובות ברמה שהתרגשתי מהן.
חוץ מזה ,הוצאתי את כרטיסי הביקור החדשים שלי
it's a sophisticated simple
הם כל כך מגניבים לי את הצורה
אני כל כך אוהב לאהוב דברים

היום הזה עשה לי חשק להדפיס עוד צילומים שלי ולעשות עוד כרטיסי ביקור.
מסיבת אפודים זוהרים- הצילומים ביום שישי - ! כן !

האמת שאני שמח מעוד סיבה- זו מסיבת הפורים הראשונה שלי ואני שמח כל כך.
וזה לא המסיבה אלא מה שעומד להיות שם.
זה לא הגיל- זה התרגיל
וזה לא התרגיל - זה ההקשר שהמסיבה הזו נערכת מתוכה !!! כן כן !!!
הקשרים טובים עושים לי טוב.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 8/3/2006 22:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)