לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2006

שבת


היה לי לילה מוזר. אין ספק שאני ישן טוב עם שתי שמיכות,צמר ופוך, אבל החלומות, הו החלומות שלי.
והפעם חלמתי על גאיידמק ותודו שזה לא סטנדרטי לחלום עליו. רק שהפעם הייתי בן בית אצלו, או שלא, אני אל יודע, אבל הסתובבתי אצלו בבית חופשי או שאולי רק הנוכחות שלי היתה קיימת שם. כל הזמן התחכחתי שם עם הבאדי גארד שלו, שלא כל כך ראה אותי, אבל הגוף הגברתני שלו היה כל כך עצום, ורגוע, כמו של דינוזאור כזה.

אני אקום לסדר את המיטה שלי, שהברגים שלה רופפים ומזכירים מיטות בסרטים אירוטיים- דופקים את הקירות מכל כיוון, ואת החדר שלי, ואת המצלמה שלי, ואז אני אספר את עצמי.

עוד יום שבת סטנדרטי, רק שפורים תכף.

אתמול דיברתי עם אישה שאני אוהב. היא אמרה לי שהיא לא רוצה להבטיח הבטחות כדי לא לאכזב כשתבטל. אמרתי לה שמאכזב יותר כשאנשים לא מתחייבים מאשר כשהם מתחייבים ומודיעים על ביטול. הרגשתי שזה נפל לה למקום בשל ומוכן- גם אני הרגשתי טוב עם זה אחר כך, לא נותרתי חייב.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 11/3/2006 09:38  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)