לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2006

קאפלה !!!


יש לי בעיה אחת עם בוסטון ליגל- אני מת על הסדרה הזו, באמת. אני חושב שקפטן קירק הוא ענק, אני חושב שהוא שחקן מדהים שם, אני חושב שהליהוק שלו הוא גאוני, אבל יש בעיה אחת- הם תמיד מנצחים. ברגע שאתם יודעים את זה מתחילת הפרק נותר רק לראות איך הם מפרקים את היריב.

זו הבעיה. אין לי בעיה שהרובוטריקים ינצחו את השקרניקים כל פעם, אין לי בעיה לראות את אופטימוס פריים מתגלגל משם חזרה למפקדה שתקועה לה בצלע של הר, אבל קאם און, קרייסט, שמע ישראל, מדובר פה על בני אדם, סדרת טלויזיה, קרייסט.

יש לי הצעה חדשה שקשורה למסע בין כוכבים.
גם ככה רנה אוברז'נואה (אודו) משחק עם ביל שאטנר (קירק)בבוסטון ליגל. גם ככה אלכסנדר סידיג (דר' באשיר) משחק עם ג'ורג' קלוני. גם ככה מרינה סירטיס (קאונסלור טרוי) משחקת בקראש שזכה עכשיו באוסקר. גם ככה ג'רי ראיין (סבן אוף ניין) משחקת בבוסטון פאבליק וגם ככה ננה ויזיטור שיחקה כבר בסדרת משטרה ניו יורקית דה-פקטו.
מה הבעיה לשים את כולם באותה סידרה- ככה לטרקרים שבינינו תהיה סדרת טרק חדשה- אותם שחקנים, דמויות אחרות. הם כבר הוכיחו שהם טובים לאללה.

מה הבעיה עם זה
נכתב על ידי יוזף ברויר , 11/3/2006 15:38   בקטגוריות ביקורת  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)