לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2006

קפיצה לסוף


אתמול אחרי המסיבה החלטתי סוף סוף שאני חולה.
לקחתי את עצמי באוטו הביתה, נכנסתי למיטה, כיוונתי לשבע והלכתי לישון.
בשבע ועשרה הודעתי בקול-לא-קיים שאני חולה ולא יכול לדבר לבוס שלי.
בשמונה וחצי כבר הייתי אצל הרופא והוא נתן לי שלושה גימלים.
וירוס הלוע קוראים לזה.
החלטתי לנצל את היום הזה לצרכיי. אמנם יש לי וירוס הלוע, אבל להרגיש טוב אני מרגיש.
העליתי כמה תמונות לפה ולשם והתרגשתי מתמונות אחרות שצילמתי, מצאתי את עצמי מסתובב כל היום בתל אביב. לקראת סיום ההסתובבות בה בין השאר קניתי את החותמת הראשונה שלי ו- 6 מטר בד קטיפה שחורה לסטודיו החדש שלי. על הדרך אכלתי בספגטים וסלט, הייתי בשינקין, בשוק הכרמל, בנחלת בנימין ובסנטר (הסדר לא מחייב, עם הקוראים הסליחה).
בדרך הביתה הבנתי שלא נשאר לי הרבה מהמצבר של האופנוע אז כבר מחר אני אמצא את עצמי מוציא עוד סכום יפה על מצבר. באותה הזדמנות אלך לבקר בסוכנות הקסדות כדי להתלונן קצת על פגם ייצור שאולי מצאתי.
שאלתי את עצמי אם אני רוצה ללכת מחר למסיבת הפורים של מחר. אתמול לא רציתי. היום אני קצת יותר רוצה.

במקום להמשיך לשעמם את הקוראים אני אגיע לנקודה לשמה התכנסנו.
היום בשינקין עת עברה רגלי ליד חנות ממתקים אמרתי שהדבר שהכי חבל בדיאטה שלי הוא שאני לא אוכל ממתקים. אני מת על ממתקים, זה הדבר הכי חסר לי. בנשימה הבאה אמרתי שנורא בא לי כבר חברה.
מה הסיכוי שאני אוכל ממתקים כדי לפצות על אהבה- הא?
נכתב על ידי יוזף ברויר , 12/3/2006 18:41  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)