לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2006

סטינג מגיע להופעה בארץ- דיסקוגרפיה


סטינג מגיע לארץ סטינג מגיע לארץ!!!!!! אני כל כך מתכוון להגיע להופעה שלו. או להופעות שלו. ידיעה אם יש זמר שאני מעריץ- זה הוא. יש לי בערך 12 דיסקים מקוריים שלו. למעשה, הוא האמן היחידי בשנים האחרונות שקניתי דיסק שלו. האחרון שקניתי דיסק שלו היה עברי לידר, כשהוציא את הראשון שלו. קניתי אותו לעצמי מתנה על שעברתי טסט ראשון. כשסטינג הגיע לארץ הייתי בן 15. זה היה קצת אחרי שקניתי את הדיסק הראשון שלו, הצהוב מ1994 שהוא מהיותר טובים שלו בתור דיסק, אפילו אם הוא אוסף. מאז, אומרים שלא היו לו דיסקים טובים. למעשה, האחרון שאומרים עליו שהיה טוב הוא ten summner tales שיצא ב92 שכולל בתוכו את shape of my heart למשל. אבל אני לא מסכים לחלוטין עם הקביעה הזו. נכון, בדיסק של 92 יש את הכי הרבה להיטים, אבל המוסיקה שלו משתנה מדיסק לדיסק והדיון הופך למה טעים יותר, מלפפונים או תפוזים. בשנת 96 הוציא סטינג אלבום בשם mercury falling. זה אלבום שרובו מוזיקת קאנטרי, אתם כנראה לא תכירו אף שיר משם אלא אם כן קניתם את דיסק ההופעה החיה שלו מ- 11 בספטמבר 2001. ארחיב על הדיסק הזה עוד מעט. בשנת 99 הוציא סטינג אלבום נוסף- brand new day שממנו אתן וודאי מכירות את Desert Rode ועוד שירים שכנראה תכירו מאלבום 2001.

דיסק 2001 היה אמור להיות דיסק הופעה. ההופעה היתה אמורה להיערך בביתו (אחד מבין כמה)- זה שבטוסקנה. בבוקר אותו יום התרחש אסון התאומים. עוד משהו שהתרחש באותו יום היה ההופעה שלו, אך הגוון שלה שונה באותו רגע להופעה רגועה עם המון עוצמות. אחד השינויים שקרו הוא הכנסת השיר fragile בגירסה מרגשת ממש והעמדתו כשיר הפותח. קשה לומר שזה דיסק אוסף. ראשית כי זה דיסק של הופעה, אך שנית, מפני שהשירים שנבחרו להופעה עושים חייל אחד אחד ובעצם מקימים לתחייה שירים שהתאספו מאלבומים אחרים (אלה שהזכרתי פה) והמבוצעים בחינניות ובעוצמות מרגשות עד כדי כך שהן מעפילות על המקור. העפלת גירסת ההופעה על המקור ידועה לסטינג זה לא מכבר. דיסק נוסף של סטינג שנמצא ברשותי הוא פס הקול של "איש ההרס" (הסרט החמוד של סטאלונה עם סנדרה בולוק משנת 1994). זהו דיסק הופעה של סטינג ממספר הופעות שנערכו אז ויש בו רק ששה טרקים. השיר שמבוצע בצורה הטובה ביותר ושלבטח הוא הגרסה הכי טובה מכל הגרסאות של השיר ששמעתי אי פעם היא הגרסה החיה של king of pain (מיותר לומר שהגרסה של אלאניס לשיר הזה היא אנמית לכל הפחות).

חזרה ל2001- בדיסק מ- 2001 יש גירסאות מעולות ממש של a thousand years , all this time, don't stand so close to me, brand new day, all this time וכמובןevery breath you take .זו הסיבה שהדיסק הזה הוא לבטח מהטובים ביותר של הזמר.

שנת 2003 הביאה עימה עוד דיסק של סטינג sacred love. זה לא דיסק מבריק אבל שמיעה חוזרת שלו בהחלט מחבבת אותו על המאזינים. בעיני יש בדיסק הזה מספר קטן מדי של שירים טובים, ביניהם inside הגאוני והדואט של סטינג עם זונת הדואטים הידועה מרי J בלייג'.

על פי לוח הזמנים שלו, סטינג מוציא דיסק כל שנתיים כמו שעון שוויצרי. זה אומר שאנחנו אוטוטו אמורים לקבל ממנו עוד יהלום.

בין לבין נתנחם בהופעה החיה שלו ביוני בארץ.

פראייר מי שלא יגיע

סטינג מגיע להופעה בארץ- סטינג בישראל
נכתב על ידי יוזף ברויר , 21/3/2006 17:53   בקטגוריות ביקורת  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)