|
 הנדסת המחשבה / יוזף ברויר |
| 4/2006
אסטרטגיה מוצלחת היום קמתי בצהריים. כלומר קמתי בשמונה, קמתי בשעה, קמתי בעשר, אבל בסופו של דבר קמתי בשתיים עשרה. הייתי עייף, ידיעתי שעייפות מביאה עייפות וששינה היא עוד דלק למדורה. קמתי ופתחתי רדיו. הכנתי סלטים שונים ושמתי את הלחם בטוסטר. התיישבתי על המחשב להחזיר כמה אימיילים ואז פניתי לדה-מרקר. לעשות מנוי על הניוזלטר של דה-מארקר היתה פעולה מוצלחת של אסטרטגיה מוצלחת. רובינו לא אוהבים ניוזלטרים. רובינו מעדיפים שהתיבה שלנו תהיה מיועדת למיילים מחברים ושלא יכניסו לנו פרסומות- לא מהדלת האחורית, ובטח לא מהקדמית. כשרוצים להתחיל להבין משהו על מחוץ לעולם שלנו כדאי לשחרר קצת את החגורה ועוד יותר, כדאי להוציא את המסננים לחופשה. זה מה שאני עשיתי. נכון להיום אני מקבל בין שניים לחמישה ניוזלטרים מהנ"ל ליום. לפעמים אני מקליק על כולם, ולפעמים הם נותרים בודדים בתיקייה שהקצאתי להם.
אני מחכה לשעה חמש. האמת שעוד מעט אלך להתקלח, להתגלח ולהכין לעצמי את הבגדים שאני רוצה שיעשו את הרושם שאני רוצה. כשעניין הוא חשוב, כשרוצים להשפיע על עניין יש הרבה מה לעשות. החל באיך נראים וכלה באיך מרגישים. אני הולך לטפל הכל העניינים האלה ואז לעלות על האופנוע ולסוע. עוד קודם לכן אני אעביר בערך שעה בקריאה של עוד כמה עמודים באנגלית שהבטחתי לעצמי לקרוא. החומר מרתק ויותר אדע ממנו יותר רעיונות יעלו לי לראש. באין תזונה חיצונית אני דואג לעצמי. אני מציע לכם לנהוג כמוני.
| |
|