לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2006

לצאת מעבדות לחירות


קמתי הבוקר בתחושה לא טובה, אבל קמתי הבוקר בתחושה שזה לא יכול להימשך ככה.
אני לא אעבוד אצלו תמורת כלום כסף. הוא רוצה שאתן לו הרבה ידיעות ואתפעל לו עוד כל מיני דברים, שיעסיק אותי במשרה מלאה, אני צריך להתפרנס.
הלכתי להתקלח במטרה לחשוב, הרצתי בראש שלי שוב את האנשים שאני מכיר. באין כיוונים חדשים ממשיכים במוכרים ומנסים לחפור עמוק יותר. אחותי כל הזמן מבקשת ממני לשלוח לה את הקו"ח שלי כי הם לא כתובים טוב. זה מעצבן אותי כל פעם מחדש. היא רוצה שיהיו לי את הקורות המנוסחיםהטובים ביותר שזה אחלה. היא תתן אותם לבעלה והוא יעבור עליהם, העניין הוא שהוא עזר בניסוח הדגם הנוכחי ואני צריך להזכיר לה את זה בכל פעם מחדש.
באמבטיה נזכרתי שבערך לפני שנה (פחות 3 חודשים) הכרתי אישה והתאהבתי בה, נזכרתי שגם אז חיפשתי עבודה. אחד ועוד אחד עשיתי והבנתי שלא התקדמתי השנה בשום צורה ואז מחיתי את המחשבה הזו מראשי כי כמובן שהתקדמתי- עשיתי כסף מצילום, סיימתי תואר, עבדתי בשתי עבודות במשרה מלאה, יצרתי קשרים חשובים וזרקתי את עצמי למים בהרבה תחומים אחרים.
אתמול במסיבה פגשתי בחור שמצא חן בעיני. קצין מבריק בצבא, יפה תואר וידיד של הידידה שלי מגיל 10. התחלנו לדבר על ענייני היום והוא הסביר לי כל מיני דברים. אחר כך, אחרי שכולנו ירדנו לרקוד ברחבה המשכנו לדבר ואמרתי לו (אני לא יודע אם נפלט לי או לא) שאם הוא היה אשה הקשר בינינו היה מגיע למחוזות אחרים.
מעולם לא אמרתי דבר כזה לגבר.
"אם היה בינינו איזשהו קו אדום אתה הרגע חצית אותו בקילומטרים", אמר.



נראה שהייתי צריך להרגיע אותו, למרות שלא היה הומופוב וכמובן שברור שלא התחלתי איתו, היה הדבר ישיר מדי כנראה.
"מעטות הפעמים שאני מתחבר עם גברים", אמרתי, "אני מוקף בנשים כמעט באופן מוחלט, אין לי כמעט חברים גברים,".
הכימיה בינינו היתה מצויינת.
"גם אני כך", הוא אמר, "אין לי כמעט חברים גברים, כולן נשים, ונראה שאף אחת לא בתפקיד הנכון".



הנהנתי, "כן, אני יודע על מה אתה מדבר". בראשי עברו כל הנשים שנמצאות בחיי ושהן לא בתפקיד הנכון בחיים שלי כמו שהייתי רוצה, אחת מהן למשל, היתה כלת השמחה של הערב, ואני לא בטוח שהיא לא היתה במוקד תשומת ליבו של הבחור השני גם כן.
את תחילת הערב העברתי בקיטורים. החבר שלי שהזמנתי אותו לבוא איתי החליט באחת לא לבוא ומצאתי את עצמי הולך לשם לבד. דאגתי שאהיה שם לבד, דאגתי מכך שארגיש בודד.
נתתי לעצמי להתבשל במיץ של עצמי ואז מתוקף החלטה פסקתי שאני הולך במטרה להנות- to fake it until i make it.
בדרך על האופנוע היו לי מחשבות תסיסה על העמדת הפנים שאני אדרש לה וזה לא עשה לי טוב. גם את המחשבה הזו השארתי במצב של רטט, במצב של "אי קביעה" ואז נכנסתי.
היא שמחה לראות אותי, אפילו שמחה מאד, היא נעמדה מולי קרוב קרוב והדבר הראשון שהיא אמרה לי זה שהיא עוד לא שכבה עם הבחור החדש שלה. זה היה הדבר הראשון, זה וריח האלכוהול שנדף ממנה.
חלקכן יכולות לתהות על פשר האמירה שלה. אני מהכרותי העמוקה מאד איתה לקחתי את זה בפרופורציה אחרת. שיתוף אינטימי על החיים במשפט הראשון שיוצא מהפה- אתן מבינות, זה לא טמטום, זו אהבה.
היא עמדה קרוב אלי אחרי שחיבקה אותי ושוב עמדנו כמו שאנחנו עומדים הרבה פעמים, אני מסתכל על שפתיה ורוצה לנשק אותה נשיקה חמה ואוהבת כמו שמגיעה לה וגם היא, ושנינו כובשים את עצמינו, כמו שאנחנו עושים מאז שאנחנו מכירים.

"תכירי לי את החברים שלך", אמרתי לה, והיא בשמחה עשתה לי סיבוב הכרות שממנו לא זכרתי דבר. התיישבתי והתחלתי לדבר עם אנשים. ה- fake it עבד ועבר להיות make it מהר מאד. חשבתי על זה במהלך הערב כמה פעמים והבנתי שלא מטריד אותי לנהל סמול טוק עם אנשים, בטח ובטח כשאני במצב רוח טוב. נמנעתי אפילו מלשתות כי מאד מפחיד להיות עם אלכוהול בדם על אופנוע, סם חיים ויטאלי זרם בעורקיי במקום זאת. הערב שתיתי מים.



בסוף הערב, אחרי שאף אחד כבר לא רקד יותר, מצאתי את עצמי זז עם עצמי על המדרגה ליד כולם. פתאום יצא לי מהפה ש"מה פתאום אני רוקד ככה?" וכולם צחקו. גם אני צחקתי והמשכתי לרקוד. אהבתי את עצמי על המהפך שעשיתי מתחילת הערב לסופו, שעברתי מעבדות (המחשבה) לחירות (המחשבה) והכל כי אני עשיתי את זה.


- - -

תוספת: אני רוצה לפרגן הרבה חום לטיפקס של קובי אוז על הקליפ שלהם עם עלמה זק. פרח השכונות. שיר מדליק עם עלמה זק בתור BOOST של חיוך אמיתי והתנועעות סקסית במיוחד על הבמה.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 9/4/2006 11:33   בקטגוריות ערבים  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)